wtorek, 12 maja 2015

Sally Hansen Xtreme Wear #110 Green With Envy

Po długaśniej przerwie nareszcie jestem z powrotem! Zeszły tydzień to była masakra, codziennie egzamin, na szczęście wydaje mi się, że wszystkie zdałam. Dzisiaj też zdałam ustny z polskiego, z czego cieszę się niezmiernie, bo tego bałam się najbardziej (poza matmą, ale na szczęście jakoś poszła). Jeszcze tylko historia za tydzień i wakacje! :D
A dzisiaj mam dla was lakier Sally Hansen, który od dwóch tygodni czeka na swoją kolej i nareszcie się doczekał :) Buteleczka ma 11,8 ml i za taką pojemność płacimy jakieś 15 zł, to chyba jedna z tańszych kolekcji SH.

So, after a looong break I'm back! Last week was a total disaster, everyday I had exams, but I'm pretty sure I passed all of them. And there was oral Polish today, which I managed to pass somehow. I'm extremely proud of myself, because this was the part I had feared the most. Just one exam next week, history one, and I'm finally done! :D
And today I have a Sally Hansen polish for you, which has been waiting for being reviewed for a bit less than two weeks and here it is :) This bottle has 11,8 ml (0.40 fl oz) and I think this is one of the cheapest SH collections.


Kolorek tego lakieru jest cudowny, taka wiosenna, energetyczna zieleń. Jasna, w słońcu podpada pod pastelową i pasuje mi do ścian :) A wykończenie jest kremowe, nie ma żadnych dodatków.

The colour of this polish is so beautiful, it's such a spring-y, energetic green. It's light, looks like a pastel in the sunlight and it matches my walls :) Finish is cream, without any extras.



Pędzelek jest płaski, prosto ścięty, a jego szerokość jest raczej średnia. Lakier ma bardzo rzadką konsystencję i może przy sekundzie nieuwagi wylać się z buteleczki, co mi się niestety przydarzyło... Na szczęście nie poleciało na dywan :) Mimo tego kryje nawet nieźle, po jednej lub dwóch warstwach, zależnie od ich grubości, ale za to dosyć wolno schnie.

Brush is flat, square cut, and it's rather medium-wide. The polish has a thin consistency and it may couse some trouble pouring out of the bottle in a moment of carelessness, which happend to me... Thank God the carpet is safe :) Despite that it opaque after one or two coats, depending on their thickness, but dries a bit slowly.



Jeśli chodzi o trwałość, lakiery SH wciąż mnie zadziwiają. Ten wytrzymał prawie cały tydzień z małymi tylko odpryskami! Zmywał się bez problemu, jak na wykończenie kremowe przystało :)

In terms of lasting, SH polishes never cease to amaze me. This one lasted almost a whole week with only a few small chips! Removing was easy, which was obvious for a creme finish :)



Musiałam oczywiście dodać coś do tego mani, troszkę więc pokombinowałam ze srebrną tasiemką i wyszło mi takie oto coś :)
Jestem pod wielkim wrażeniem tego lakieru, jest fantastyczny! A wy co myślicie?
Pozdrawiam!

Obviously I had to add something to this mani, so I had some fun with the silver tape and here's the final effect :)
I'm really impressed by this polish, it's fantastic! And what do you think?
See you!  

22 komentarze:

  1. Podoba mi się :) wiosna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier ; kolorek bardzo mi się podoba, ale też mi dosyć długo schnie, przez co rzadko go używam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz na jakiś czas jestem w stanie przeżyć długie wysychanie dla takiego kolorku :)

      Usuń
  3. Bardzo wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice green and I like the tape :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like what you did with the tape too! Oh, and I cross my fingers that all the exams went really well :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you honey, that's so sweet :*

      Usuń
  6. Zapachniało mi limonką :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo oryginalny ten kolorek, no i wyglada tak dobrze na Twoich pazurkach- tasiemka tylko dodala mu uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Prawda? Też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  9. Ładny kolor, międliłam go w rękach w trakcie promo w Rossmanie i w końcu nie wzięłam :(
    Z tasiemką wygląda jeszcze lepiej, niż sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie wzięłaś, bo bardzo fajny jest :) dzięki :)

      Usuń
  10. It's a lovely colour!! Lol I was very confused when I read that you had an oral Polish exam because it didn't register that you meant Polish the language and not polish to paint nails haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, I'm not a native English speaker, so while writing the post I never thought someone could get confused, cause in my language these words are completely different, but it really turned out funny :D

      Usuń
  11. Niesamowita zielonka :) Istny powiew wiosny.

    OdpowiedzUsuń