sobota, 30 maja 2015

Ukwiecony Projekt #1 Róże - małe i duże (Small and big roses) :)

Jak widzicie w związku z tym, że mam teraz mnóstwo czasu wolnego, zapisałam się do kolejnego paznokciowego projektu. U Modnani rozpoczął się projekt związany z różnymi odmianami kwiatów, a ja kwiaty na paznokciach uwielbiam, więc mój udział był raczej rzeczą oczywistą :)

Because of the more free time I got after graduating from high school I signed up for a next nail art project. Modnania started a procect connected with different types of flowers, and I love flowers on my nails, as you may already know, so my participation was obvious :)


Wbrew pozorom nie miałam pomysłu na pierwszy tydzień, czyli róże. To znaczy miałam, ale w połowie roboty uznałam, że mi się to nie podoba i zaczęłam jeszcze raz. Po czym ten wzór również mi się nie spodobał i natychmiast go zmyłam. Do trzech razy sztuka, bo trzecie podejście było już szczęśliwe :)

Actually, I had no idea for week one, which is about roses. I mean I had, but in the middle I decided I didn't like it and I started over. And then I didn't like this design either, so I quickly removed it. Well, third time's a charm, because I finally got it right :)



Są oczywiście róże, klasyczne, koralowo-czerwone, niezbyt skomplikowane. Połączyłam je z moją nową miętą z Rimmela, którą już niedługo zobaczycie w haulu i do róż dodałam kropki, ciągnące się, jakby były połączone sznurkiem. A przynajmniej taki był zamysł.

There are roses, of course, the classic coral red ones, not really complicated to draw. I matched them with my new Rimmel mint that you're gonna see in my haul soon. I also added some dots to create something like a line of lights. Or that's what I meant them to be.



Użyłam: / I used:


Rimmel 60 seconds #873 Breakfast in bed
My Secret #202 Snow White
Essence Colour&Go #88 Falling in love
Essence Multi Dimension #67 Just shout!
My Secret Chalky Matt #238 Black
Essence Colour&Go #150 upper green side



Dajcie znać jak się wam podobają moje róże :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about my roses :)
See you!       

24 komentarze:

  1. bardzo lubię motyw róży połączonych z kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne i bardzo romantyczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne Ci wyszły, podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Really pretty mani. I love the flowers :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. I haven't tried making roses yet. Yours are really pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You should really try, it's not as hard as it seems :D Thanks :)

      Usuń
  6. Przepiękne mani, te kropeczki z różami takie urocze :)
    Ps. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Różyczki wyglądają świetnie! Bardzo fajny pomysł z zestawieniem ich z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo romantyczne paznokcie :)gdybym miała więcej czasu chętnie bym się dopisała do projektu,bo to fajna zabawa :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) faktycznie, szkoda, że nie udało Ci się włączyć :)

      Usuń
  9. bardzo fajne wiosenne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń