środa, 24 czerwca 2015

Born Pretty Store Nail Art Liners

Jestem dzisiaj tak na szybko, bo jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, to wiecie, że biorę udział w Bookathonie i cały ten tydzień czytam, czytam, czytam... :D
A w międzyczasie mam wam do pokazania kolejny produkt z Born Pretty Store. Tym razem jest to zestaw trzech cieniutkich pędzelków do zdobienia paznokci, które możecie znaleźć tutaj za $2.99.

This post will be fast (I hope), because if you follow me on Instagram, you know that I'm participating a Bookathon this week and I'm reading, reading, reading... :D
In the meantime, I'll show you another Born Pretty Store product. This time it's a set of three thin nail art brushes that you can fin here for $2.99.

 
Zestaw przychodzi do nas w zwykłym foliowym opakowaniu, ale dodatkowo każdy pędzelek ma osobną plastikową nakładkę, żeby się nie niszczył. Bardzo mi się to podoba :)

The set comes to us in a simple foil baggie, but each brush has its' own plastic container (not really sure how to call this thing in English, you can see it in the photo) so it wouldn't get damaged, which is really cool :)


Pędzelki mają trzy różne długości i są bardzo, bardzo cienkie. Stworzyłam z nimi kilka mani i muszę przyznać, że maluje się nimi bardzo wygodnie i precyzyjnie. Możecie je zobaczyć w akcji w zdobieniu, którego wam jeszcze nie pokazywałam:

Brushes are three different sizes and they're very, very thin. I've created a few manis with them and I have to admit that they are really precise and comfortable to work with. This is the mani I haven't shown you yet, where you can see it:



 Wybaczcie skórki, dawno to już było i chyba się spieszyłam :D W każdym razie, była to moja pierwsza próba z tymi pędzelkami i specjalnie wymyśliłam sobie takie zawijasy, żeby sprawdzić, czy dobrze się będzie malować. Nie miałam jeszcze wprawy i linie mogłyby być cieńsze, ale pracuje się z nimi fajnie, bez problemów.

Forgive me my cuticles, it was long time ago and apparently I was running somewhere :D Anyways, it was my first try with these brushes and to see if they would work out doing some swirls and curls. I wasn't that skillful yet and the lines could have been thiner, but the brushes are really nice to work with, without any problems.



 Jeśli chodzi o użytkowanie, to pędzelki łatwo wyczyścić zwykłym zmywaczem do paznokci i mimo że podczas tego procesu tracą trochę swój oryginalny kształt, to łatwo go przywrócić ręcznie :)

About utilisation of the brushes, they're simple to clean with a average nail polish remover and although they tend to lose their original shape during this process, you can easily reestablish it yourself :)


 Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
My Secret Chalky Matt #238 Black
Wibo Wow Granite Sand #4
Ladycode by Bell Full Colour


Pokażę wam też kilka innych prac, które już widzieliście, ale chyba nie wspomniałam wtedy, że użyłam tych pędzelków:

I'll show you a few other works that you've already seen, but I don't think I mentioned then that I used these brushes:





Jeśli chcecie kupić pędzelki, lub inne produkty z działu nail art, możecie skorzystać z mojego kodu na -10%: KZSQ10

If you want to purchase the set or any other products from the nail art section, you can use my 10% off code: 
KZSQ10



Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.        

17 komentarzy:

  1. Mnie tego typu pędzlami ciężko się maluje lakierami, do farbek są super, ale do lakierów kupuję u siebie w hurtowni kosmetycznej jeszcze cieńszy i o twardszym włosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, a mnie się nawet sprawdzają do lakierów :)

      Usuń
  2. Poszukuję właśnie pędzelków do zdobień , więc chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdobienie, a pedzelki sa naprawde extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. They look like great brushes! Beautiful swirls :)

    OdpowiedzUsuń
  5. these brushes look good. I like your mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's nice with some good brushes when you do nail art. Great review :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne gałęzie! Aż się nie chce wierzyć, że nie są ręcznie malowane! *.*

    OdpowiedzUsuń