środa, 10 czerwca 2015

Born Pretty Store Water Decals 20267

Oj, szykuje się dzisiaj dłuższy post :D Jak już zapewne wiecie z majowego haulu, dostałam ostatnio propozycję przetestowania kilku produktów z Born Pretty Store, no i jakże mogłabym odmówić :) Wybrałam sobie więc parę rzeczy i na pierwszy ogień do testów poszły naklejki wodne.
Od bardzo dawna chciałam je wypróbować, zwłaszcza, że widziałam je już chyba na każdym blogu te cudowne wzory. Wybrałam całopaznokciowy wzór kwiatowy 20267, który możecie znaleźć tutaj, mój ma nr 025, a kosztuje $1.92. Oczywiście zapomniałam je obfocić przed użyciem, ale wrzucę wam jeszcze raz zdjęcie z haulu :D

So, this post is gonna be long :D As you probably already know from my May haul, I've got an offer recently to test and review some of Born Pretty Store products and, well... How could I say no? :) I've chosen a few items and my first shot was these gorgeous water decals.
I'd wanted to try them out for such a long time, especially that I tend to see them on almost every nail blog and then drool over how pretty they are. I chose a full nail flower pattern 20267, that you can find here, mine is no 025 and costs $1.92. Of course I forgot to take a picture before using it, so I'll just give you a photo from haul once more :D




Myślałam, że sam proces nakładania będzie trudniejszy, a okazała się bardzo prosty. Wystarczy odkleić folię ochronną, wyciąć interesujący nas kawałek i zamoczyć na chwilę w wodzie, po czym wzór bez problemu odłączy się od karteczki i można nakładać. Pamiętajcie też, żeby zamoczyć paznokieć, bo za pierwszym razem się nacięłam i nie miałam już możliwości nic poprawić :D

I thought that this whole process will be harder, but it turned out to be quite easy. You need to peel off the protecting foil, cut the piece you want to use and put it into the water for a while. Then the pattern will easily disconnect with the paper. And remember to wet your nail as well, cause at first I forgot and I lost a possibility to change the location of the decal :D




Wzorek jest cudowny, mamy tu fioletowe,jasno- i ciemno różowe róże, które za pierwszym razem nałożyłam na białym tle i połączyłam z żywym fioletem, podobnym do tego z naklejek, i różowo-brzoskwiniowymi kropkami. Nie wiem jak wam, ale bardzo mi bardzo się podoba to połączenie :)

The pattern is so beautiful, we have some purple, light pink and dark pink roses, which I applied on a white base for the first time with the other nails painted vivid purple, similar to the one on the decals, with some peachy-pink dots. For me this composition looks so nice :)




Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Simple Beauty #174
Sally Hansen Diamond Strength #230 Sweetie Pie




Drugie mani z wykorzystaniem naklejek jest już na kremowej bazie z cieniutkim fioletowym frenchem na pozostałych paznokciach. Nie wiem, czy możecie to zobaczyć na zdjęciach, ale na żywo naklejki zdecydowanie zmieniły się dzięki tej bazie, efekt jest zupełnie inny niż przy białej. Ale tak samo cudowny ;D

The second mani using these decals was made on a creamy base with a really thin purple french on the other nails. I don't know if you can see it on the photos, but the effect is entirely different than on the white base. Though it's still gorgeous :D



Użyłam: / I used:


Golden Rose #330
Virtual Fashion Mania #184 Rock and roll


Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych naklejek, zwłaszcza, że bardzo dobrze utrzymują się na paznokciach. Paznokcie, na których je nakleiłam w obu przypadkach spokojnie wytrzymały tydzień bez żadnych uszkodzeń, a dla porównania sam kremowy z GR wytrzymuje u mnie 2-3 dni. Szczerze mogę je polecić :)

Generally, I'm really pleased with the decals, especially that they last very well. The nails I had them on stayed in perfect condition for a whole week, while this creamy GR, as a comparison, lasts only 2-3 days. I can honestly recommend those :)


Gdybyście chcieli się skusić na nie, lub inne nieprzecenione produkty z działu nail art, możecie korzystać z mojego kodu na -10% - KZSQ10.

If you want to get these, or anything of nail art items that aren't on sale, you can use my 10% off code - KZSQ10.


Otrzymałam ten produkt za darmo do recenzji, jednak fakt ten nie wpłynął to na moją opinię.
 I got this product free to test, but this fact did not have an impact on my opinion.

23 komentarze:

  1. Cudowne te naklejki. Drugą wersją mani jestem zachwycona. Przepięknie wyglądają na tym beżowym tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) Faktycznie bardzo fajnie wygląda z tym GR :)

      Usuń
  2. super, przecudnie to razem wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. These are really pretty. I love what you've done with them, especially the second mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też podoba mi się druga wersja więcej kolorystycznie ;) super naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. These decals are gorgeous!! I love the intricate flower design a lot!

    OdpowiedzUsuń
  6. That flowers decals are really pretty
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. That is really beautifully made! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te naklejki, ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. super....szczególnie te naklejki...bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te naklejki!
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń