środa, 3 czerwca 2015

May Haul :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje paznokciowe zakupy. Troszkę mi się tego w maju nazbierało, ale wszystko z powodu promocji w Rossmannie, więc czuję się rozgrzeszona :)

Today I want to show the result of my nail polish shopping. There's quite a lot of these, but it's all because this huge sales in Polish drugstores, so I don't feel that guilty :)


Zacznijmy oczywiście od -49% w Rossmanie na produkty do paznokci. Od razu poleciałam po zielony piasek z Wibo, którego swatche widziałam gdzieś w blogosferze i bardzo mi się spodobał. Wzięłam też czerń ze srebrnymi drobinkami z Miss Sporty, na którą czaiłam się już od jakiegoś czasu, no i postanowiłam wypróbować coś z tej odświeżonej kolekcji 60 seconds z Rimmela, a akurat pokończyły mi się wszystkie mięty.

There was a -49% sale for nail products in a drugstore, so I couldn't resist. First I went for this gorgeous green sand polish form Wibo, which I've seen on some swatches a while ago and I really liked it. Then I also grabbed the black with silver shimmer from Miss Sporty, that I'd been meaning to get for quite some time. I also decided to try out this renewed 60 seconds collection from Rimmel, and I was out of all my mints, so I got this one.


Za drugim razem wzięłam jeszcze matowy top coat z Lovely, bo dawno już nie używałam tego typu produktu, oraz Insta-Dri z SH, bo bardzo się opłacało, a już dawno chciałam go wypróbować, zgarnęłam ostatnią sztukę :)

On the same sale I also got a matt top coat from Lovely, I haven't got this kind of a product for quite a while, and SH Insta-Dri that I had really wanted to try and it was a great opportunity, I grabbed the last one :)



Kilka dni później weszła nowa, wiosenna kolekcja Wibo. Na początek skusiłam się na perfumowany pomarańcz oraz duet śliwki i fuksjowego piasku, ale na pewno jeszcze coś sobie wybiorę w najbliższym czasie.

A few days later a new spring Wibo collecton came out. At first I grabbed a perfumed orange and a duet of a plum purple and fuschia sand, and I certainly will get more in the future.



Następnie moja mama przypadkiem weszła do Rossa i zobaczyła promocję na zmywacze z Isany, więc wzięła mi dwa, kochana mamusia :D

Next my mom went to the drugstore and found a Isana nail polish removers on sale, so she got me two of them :)


No i największa niespodzianka! Jeszcze pod koniec kwietnia skontaktowała się ze mną firma Born Pretty Store z propozycją współpracy. Oczywiście, że się zgodziłam :D Na początek zamówiłam naklejki wodne, płytkę, stempelek i zestaw pędzelków i jestem teraz w fazie testów i niedługo zobaczycie ich wyniki.

And the biggest surprise! It was yet the end of April when Born Pretty Store contacted me with a proposition of testing and reviewing some of their products. Of course I agreed :D I ordered water decals, a plate and a stamp, and a nail brush kit. I'm testing them currently, you'll see the result soon. 

Gdybyście chcieli zamówić coś z działu nail art, możecie skorzystać z mojego kodu na -10% - KZSQ10.

Also, if you wanted to order something from the nail art section, you can use my 10% off code - KZSQ10.


Dajcie znać czy znacie te produkty i co o nich myślicie :)
Pozdrawiam!

Let me know if you know these products and what do you think of them :)
See you!  

19 komentarzy:

  1. Poczyniłam ostatnio podobne bardzo zakupy< tyle< że inne kolorki wybrałam;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, co za zbieg okoliczności :D

      Usuń
  2. I love Isanas nail polish remover. I've only tried the green one though, but I'm really happy with it.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually, I've never tried the pink one, too, so it'll be my first time :)

      Usuń
  3. swietne zakupy (wibo urzeklo mnie jak zwykle), rozgrzeszenie oczywiscie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcąc nie chcąc zawsze zwracam uwagę na Wibo, bo co jedna kolekcja to lepsza :D

      Usuń
    2. jak juz jestem w Polsce to wprost oczu (i pieniedzy) nie moge oderwac od tych buteleczek. Swietna marka i szkoda, ze dostepna tylko w Polsce :(

      Usuń
  4. ładne kolory :-) Ja przerzuciłam się na hybryde więc opamiętałam się na promocji w rosmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę silnej woli :D A do hybryd wciąż nie mogę się przekonać, jakoś mnie do nich nie ciągnie :)

      Usuń
  5. To Wibo podwójne ma kolorki bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice haul. I like those Miss Sporty polishes :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello,

    Great Haul ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely haul! I really like the look of those Wibo polishes, expecially the plum one!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I really like them, too :)

      Usuń
  9. Muszę sobie zakupić kilka z tej wersji Garden i Perfume :) . Swoją drogą udane zakupy :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, kolekcja jest super :D Dzięki :)

      Usuń