niedziela, 7 czerwca 2015

Ukwiecony projekt #2 Bez też (Lilac)

Za nami już drugi tydzień ukwieconego projektu Modnani, chyba najtrudniejszy ze wszystkich, bo wyzwanie dotyczyło bzu. Ale jakoś dałam radę, mimo że długo nie miałam na niego pomysłu :)

The second week of Modnania's flower project is almost over and this one was probably the hardest one of them all. The theme of this week was lilac flower and for a long time I had no idea what to do, but eventually it came to me :)


Oglądałam już kilka prac i dziewczyny postawiły na dokładne odwzorowanie kwiatu bzu, ale ja nie miałam ani umiejętności, ani też nie chciało mi się zabrać za coś tak dokładnego, więc moje bzy są czysto symboliczne.

I've alread seen the works of a few girls' and they opted for a very detailed image of the lilac flowers. I had neither such abilities nor will to paint something so detailed, so my lilacs are rather symbolic.



Różnymi odnieniami różu i fioletu wykropkowałam sobie coś co miało wyglądać jak bez, i nawet wyszło nieźle, choć miejscami bardziej przypomina kiść winogrona. A liście były na szybko, bo malowałam w Boże Ciało, straciłam poczucie czasu i okazało się, że za godzinę jest procesja :D

Basically I made a dotticure with different shades of pink and purple. It was meant to look like a lilac, and it's not so bad, although it may resemble grapes a bit. And leaves were being painted in a hurry, cause I kinda lost track of time and I had to leave soon :D



Użyłam: / I used:


Miss Sporty Lasting Colour #110 
My Secret #202 Snow White
Lemax Lima
Oriflame Pure Colour Lavender Shimmer
Rimmel 60 seconds #620 How do you lilac it?
Simple Beauty #174
Virtual Fashion Mania #184 Rock and roll
Essence Colour&Go #150 upper green side
Maybelline Colorama #120



Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba mój bez i czy udało wam się coś zmalować na ten tydzień :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about my lilac and if you painted something interesting this week :)
See you!

14 komentarzy:

  1. super! i podoba mi się pomysł z malowaniem na frenchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie to nietypowe, prawda? :D

      Usuń
  2. This is really gorgeous. I love the detail :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt :) Nie pomyślałabym, że na taki mani potrzeba tylu lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No faktycznie troszkę się nazbierało :D

      Usuń
  4. It's really pretty. I can't help to think about grapes when I look at them! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Yeah, they really look more like grapes... :D

      Usuń
  5. Nice flowers! I like the final result. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie trochę winogrona, ale bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń