poniedziałek, 15 czerwca 2015

Ukwiecony projekt #3 Bratki (Pansies)

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym zdobieniem projektowym, czyli z kwiatkami dla Modnani. Tematem trzeciego tygodnia były bratki. Myślałam, ze będzie dużo trudniej, bo pierwszym, co mi przyszło na myśl, była technika one stroke, której nadal kompletnie nie ogarniam, więc się przeraziłam. Ale potem pooglądałam sobie zdjęcia bratków i wyszło na to, że spokojnie mogę je narysować bez one stroke :D

So, today I'm coming with another project design, flowers for Modnania. The third week's topic was pansies. Honestly, I had thought it would be way harder, because the first thing tha came to my mind was one stroke and I totally cannot do one stroke, so I was really scared. But then I saw some pictures and photos of pansies and I decided I didn't need this technique after all :D


Myśląc o bratkach od razu skojarzyły mi się żółty i fioletowy, chyba takie bratki widuję najczęściej, więc takie zrobiłam tło. Po namyśle same kwiatki zrobiłam jednak biało-fioletowe, bo natknęłam się na takie zdjęcie w odmętach Internetu i mi się spodobało.

Thinking about pansies I thought about yellow and purple, that's probably the type I see the most around me, so that's the background. Later on though, I figured the flowers themselves would be white and purple, because I came around such one in the picture somewhere on the Internet and I really liked it.



Wbrew pozorom kwiatki były bardzo proste, choć nieco czasochłonne, a wystarczyło kilka ruchów pędzelkiem. Dodałam też trochę kropek na żółtych paznokciach, bo wydawały mi się takie 'gołe' :)

The flowers were actually easy, although a bit time-consuming, just a bit of painting with a thin brush. I also added some dots on the yellow nails, cause they seemed kind of 'bare' :)



Użyłam: / I used:


Avon Nailwear Pro+ Inspire
Oriflame Pure Colour Lavender Shimmer
My Secret #202 Snow White
Simple Beauty #174
Simple Beauty #158


   
Mi się bardzo podoba, jak mi wyszły te bratki, dajcie znać co wy myślicie :)
Pozdrawiam!

I think those pansies turned out pretty good, let my know of your opinion :)
See you! 

25 komentarzy:

  1. I think they look amazing. Really great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczne bratki, no i w dodatku w super kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, cieszę się, że Ci się podobają :D

      Usuń
  4. Piękne Ci wyszły, oddałam na Ciebie głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i nic więcej nie trzeba mówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i głos poszedł na ciebie bez konkurencyjnie :)

      Usuń
    2. Kurczę, dzięki za takie miłe słowa, super, że Ci się podoba :D

      Usuń
  6. Did you freehand those? They look amazing! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne kwiatki, naprawdę Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu bym nie była w stanie namalować takich kwiatów, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byś namalowała, wcale nie są takie trudne :) dziękuję :)

      Usuń
  9. chciałabym umieć robić u siebie takie piękne wzorki ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Te bratki nie są wcale takie trudne, na pewno udałoby Ci się je odtworzyć :D

      Usuń