niedziela, 21 czerwca 2015

Ukwiecony projekt #4 Stokrotki (Daisies)

Przychodzę dzisiaj, jak zwykle na ostatnią chwilę, ze zdobieniem na czwarty tydzień projektu u Modnani, a więc powoli zbliżamy się do końca. A tematem były stokrotki, jedne z moich ulubionych kwiatów :)

Here I am today, almost late as usual, with a design for the fourth week of Modnania's project, and this time the topic was daisies, which is one of my favourite types of flowers :)


Pomysł na to zdobienie przyszedł do mnie niespodziewanie, chyba akurat oglądałam gdzieś zielono-różowe zdobienie i bardzo mi się spodobało to połączenie kolorystyczne, więc postanowiłam sama je wykorzystać.

An idea for this design came to me out of the blue, I think I've seen some green and pink manicure and I really liked this colour combination, so I decided to use it myself.



Na dwóch pazurkach zrobiłam zbliżenie na fragment kwiatka, na pozostałych zaś namalowałam po kilka małych stokrotek na łące. Nie są perfekcyjne, i jak tak teraz na nie patrzę, to trochę przypominają astry, ale właśnie o to mi chodziło. Nie chciałam by były takie dokładne, a dążyłam do efektu spoglądania na nie z daleka :D  

On two of my nail I made a close-ups of the flowers, while on the rest there are a few daisies on a meadow. They're not perfect (and now that I look at them, they kind of resemble asters) but that's what I meant them to be. I didn't want to make them very detailed, more like they were seen from afar :D



Użyłam: / I used:


Sally Hansen Xtreme Nails #110 Green With Envy
Miss Sporty Candy Shine #001
Eveline Colour Show #675
My Secret #202 Snow White
My Secret Chalky Matt #238 Black
Avon Nailwear Pro+ Inspire



Dajcie koniecznie znać jak wam się podobają moje stokrotki :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about my daisies :)
See you!   

26 komentarzy:

  1. śliczne, takie bardzo letnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super mani, uwielbiam kwiaty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo romantyczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga gdzie znajdziesz pytania, na które chciałabym abyś odpowiedziała :) http://color-explosion-blog.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous mani. I love your art work :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love it, it's so cheerful! I really like the green and pink together, and that green glitter you used on top makes everything even better! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful manicure! I love both the color combination and the design!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your daisies, they're beautifully made :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely stunning, I actually really like pink and green together and the glitter sets off your daisies beautifully :) Now I want to go sunbathe in a meadow or something! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Yeah, that would be great :D

      Usuń
  11. Just too cute! The pink-green gradient looks great and I like very much the little flowers :)

    OdpowiedzUsuń