niedziela, 28 czerwca 2015

Ukwiecony projekt #5 Liście (Leaves)

A więc, Bookathon się skończył (i to bardzo pozytywnie), więc znów mam czas na wszystko inne :D Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym, przedostatnim zdobieniem na projekt u Modnani. Tym razem tematem były liście :)

So, the Polish Bookathon is over (and ended really well, I might add), so I have time for everthing else again :D Today I'll show you another design for Modnania's project and this week was all about leaves :)


Nie miałam pomysłu na te liście i myślałam, że namalowanie ich będzie dużo trudniejsze. W końcu jednak postanowiłam się za bardzo nie trudzić, i postawiłam na dwa liście, przypominające chyba klonowe. Dodałam też drzewko na kciuku, bo wydawał mi się jakiś pusty.

I didn't have any idea for these leaves and I also thought painting them would be a lot harder. I decided to take it easy, and painted two leaves, which were very simple to do, and resemble those of a maple. I added a tree on my thumb as well, because it seemed empty.



Wiem, że kolory nie są zbyt letnie, zwłaszcza ta butelkowa zieleń, ale akurat tak mi pasowała do tego zdobienia, że nie mogłam jej nie wykorzystać :)

I know that the colours aren't really obvious for summer, especially that bottle green, but it matched the image of this mani in my head so much, that I had to use it :)



Użyłam: / I used:


Golden Rose Rich Color #74
Poezja #61/2
Sally Hansen Xtreme Wear #110 Green With Envy
Golden Rose #266
My Secret Chalky Matt #238 Black



Dajcie znać jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!       

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, a drzewko jest urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne! Bardzo pomysłowe! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, super, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. O! Jest nawet całe drzewko :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely blue background and both the tree and the leaves are really cute :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne mani i extra wykonanie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że Ci się podoba, dzięki :)

      Usuń
  6. Great mani. I love it :-D <3 Really nice leaves and tree :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. love the background of the leaves! Love the leaves too :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym raczej wybrała inną bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby wyglądać ciekawie na innym kolorku :)

      Usuń
  9. Podoba mi się, a najbardziej drzewko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the colours together, and that bright blue is gorgeous! The leaves you painted look really good :)

    OdpowiedzUsuń