środa, 17 czerwca 2015

"Więc chodź, pomaluj mój świat..."

Dzisiaj przychodzę do was z tęczowym mani na konkurs u Lucy-nails. Wiem, że tak jakoś na ostatnią chwilę, bo termin mija dziś o północy, ale jakoś tak nie chciało mi się za to zabrać i w efekcie niedługo bym nie zdążyła :D

Today I'm coming with a rainbow mani for Lucy-nails' competition. I am probably the last participant, because the deadline passes (ends? strikes? I wasn't sure which verb to use with 'deadline', correct me if I'm wrong, English speaking friends) today at midnight, but for a long time I hadn't felt like doing it, so now I'm almost late :D



Nie wiedziałam jak się do tej tęczy zabrać i początkowo pomysł był zupełnie inny, a potem pomyślałam sobie, że fajnie by było, gdyby przechodziła przez wszystkie paznokcie, a dla urozmaicenia dodałam czarne obwódki z kwiatkami i kropkami.

I didn't know what to do with this rainbow and at first my idea for it was completely different, but then I though it would be nice if it was spread over all of my nails, with black frames and I also added some dots and flowers.



Niby zwykły gradient gąbką, a nie wyobrażacie sobie jak się namęczyłam przy tym mani. Czerwony nie chciał się połączyć z pomarańczowym, niebieski z fioletowym, a czarne linie jak na złość nie wychodziły proste. Po czterech godzinach i trzech próbach miałam już dosyć tego zdobienia, ale na koniec wyszło coś, co można pokazać światu :D

It seems to be an easy gradient using a sponge, but you cannot imagine how awful it was. Red wouldn't want to mix with orange and blue with purple and on top of that the black lines wouldn't come out straight. After four hours and three attempts I was fed up with this design, but in the end I got something I can publically show :D



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Lovely Moulin Rouge #7
Wibo Hello Summer #1
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Sally Hansen Xtreme Wear #110 Green With Envy
Golden Rose Rich Color #74
Simple Beauty #174
My Secret Chalky Matt #238 Black



Dajcie znać co myślicie o mojej w pocie czoła stworzonej tęczy i trzymajcie za mnie kciuki :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about my rainbow nails and keep your fingers crossed for me :)
See you!     

25 komentarzy:

  1. Świetne mani Ci wyszło. Jestem pod ogromnym wrażeniem efektu, jaki udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zwykle to ja jestem pod wrażeniem Twoich prac, więc to dla mnie wielki komplement :D

      Usuń
  2. Przepiękne <3333 cudnie to zmalowałaś <333 powodzenia w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :D

      Usuń
  3. Pomysł z tym przejściem fajny miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne, teczowe mani- super pomysl i extra wykonanie- trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, zwłaszcza kciuk, bo tamten fiolet jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) tak, świetny jest ten fiolet :)

      Usuń
  6. Hi! I just found your blog and I'm following you from now on :) I love your manicure, the black border looks really pretty against the gradients! These nails make me happy to look at :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, I'm really glad you like it :D

      Usuń
  7. No po tylu zmaganiach nie mogło.być inaczej jak rewelacyjny efekt.pieknie Ci to wyszlo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing mani :-D Love it :-D

    You could just say "..the deadline is at midnight" or "....the deadline is midnight". Either would do and you don't need "passes", "ends" or anything else. Hope that helps :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glad you like it :)
      And thank you so much, you helped a lot :*

      Usuń
  9. I like the idea of black frames and the little flower :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rainbows! You did a rainbow mani! I LOVE IT!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo i kolorowo.Świetnie;))

    OdpowiedzUsuń