środa, 22 lipca 2015

Difficult beginnings with stamping :)

Chyba trzeba się przyzwyczaić, że w te wakacje posty u mnie nie będą regularne. Jakoś tak zawsze mi coś wypadnie i nie wychodzi mi z tym pisaniem... Ale na pewno będę się nadal pojawiać, w mniejszych lub większych odstępach czasu :)
A tymczasem mam wam do pokazania moją pierwszą próbę z płytką i zestawem do stempli, które dostałam do przetestowania od Born Pretty Store i na pewno w swoim czasie pojawi się ich recenzja :)

I guess posts on my blog will not be regular during this summer. I don't even know why, but there always seems to be something that stops me... But certainly I won't disappear completely :)
Meanwhile, I want to show you my very first time with a plate and a stamping set that I've received for testing from Born Pretty Store and will review in the future :)



Jak widzicie pierwsza próba nie do końca była pomyślna. Wzory nie chciały się odbijać w całości, mimo że robiłam to szybko i używałam kryjącego lakieru. Kiedy już się odbiły, to wyszły nieco krzywo, co będzie widać na zdjęciu prawej ręki. W dodatku duże wzory i tak nie odbiły się do końca, więc musiałam wymyślić jakiś sposób, żeby to zakryć :)

As you can see, my first try wasn't exactly succesful. The designs wouldn't stamp completely, although I thought I was doing everything right and when they did stamp, it turned out rather crooked, which is visible on my right hand. The big designs didn't come okay even after many tries anyway, so I had to figure out a way to hide it :)



Użyłam: / I used:



Softer Crazy Colours #13
Diadem #317
Born Pretty Store BP-L020 
    


Dobrze, że sobie przypomniałam o tym zdobieniu, robiłam je już jakiś czas temu, chyba zaraz po maturach... Mam nadzieję, że wam się spodoba :)
Pozdrawiam!
  
Good that I remembered about this design, I made it quite some time ago, I think right after my finals... Hope you like it :)
See you!

 


Tę płytkę i inne produkty z działu nail art możecie kupić, używając mojego kodu na -10% - KZSQ10.

This plate and other nail art products you can get using my 10% off code - KZSQ10.

20 komentarzy:

  1. I like it a lot, and I think the way you hid the crookiness is really clever! Well done! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za kolejne próby, następny raz na pewno będzie łatwiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronki to zupełnie nie mój styl, za to kolory, które wybrałaś są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja też nie mogę się napatrzeć jak ślicznie razem wyglądają :D

      Usuń
  5. It's nice I like it :-D Nice colours too, they work well :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) they're really great together :D

      Usuń
  6. Fajna kolorystyka i ogólnie jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczyste kolorki! Z czasem dojdziesz do wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I think the result is quite interesting! Great job!

    OdpowiedzUsuń
  9. Really pretty! I love the colours and I really adore sectioned stamping manicures. This is so sweet and summery, reminds me of cocktails and sunshine! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba sobie zamówie ta płytkę :D

    OdpowiedzUsuń