środa, 1 lipca 2015

Liebster Blog Award 2015

Sorry, only in Polish today :)

Całkiem niedawno Gosia nominowała mnie do Liebster Blog Award za co jeszcze raz bardzo dziękuję :* A gdybyście byli zainteresowani, to robiłam już ten tag w poprzednich latach, możecie je znaleźć tutaj i tutaj.


Oto zasady:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”

 No to zaczynamy! :D


1. Makijaż w naturalnych kolorach czy mocniejszy? 
Naturalny. Od jakiegoś czasu już nie używam cieni do powiek i muszę przyznać, że zaoszczędziłam na tym sporo czasu rano. Myślę, że nawet wyglądam lepiej w takim 'make-up no make-up', czasami tylko szaleję z ustami. 

2. Kto jest Twoim ideałem piękna?
 Chyba nie mam takiego. Wiele sławnych osób czy nawet osób z mojego otoczenia mi się podoba, ale nie uznałabym ich za ideały :)

3. Gdyby jutro miał nastąpić koniec świata, zrobiłabyś coś szalonego?
Hmm, chyba po prostu wsiadłabym w samochód i jechałabym przed siebie, w przypadkowym kierunku. A skoro to mój ostatni dzień, to nie byłoby problemu z szukaniem drogi powrotnej :D
 
4. Jaki kosmetyk do pielęgnacji włosów mogłabyś mi polecić?
 Niestety nie znalazłam jeszcze szamponu i odżywki idealnej, które mogłabym z czystym sumieniem każdemu polecić.

5. Twój ulubiony film to?
No cóż, mimo że nie oglądam tak dużo filmów jak bym chciała, ale i tak ciężko byłoby mi wybrać jeden ulubiony. Na pewno mogę polecić Nietykalnych, Śniadanie u Tiffany'ego, Chłopca w pasiastej piżamie, Dirty Dancing, i mogłabym tak jeszcze wymieniać i wymieniać... :)
 
6. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
Zdecydowanie oczy :)
 
7.  Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w świecie książki, jaką byś wybrała?
Hogwart, oczywiście, że Hogwart :) Jestem pod wielkim wrażeniem talentu J.K. Rowling, która stworzyła tak dopracowany, fascynujący świat i bardzo chciałabym się znaleźć w świecie Harry'ego Pottera.
 
8 . Jeśli mógłbyś zatrzymać proces starzenia, to w jakim wieku chciałbyś pozostać na zawsze?
Myślę, że chciałabym wrócić do szkoły średniej, mimo że dopiero co ją skończyłam, bardzo mi się podobał ten okres w moim życiu.
  
9.  Co jest twoją życiową pasją, największym hobby, któremu poświęcasz cały wolny czas?
Poza malowaniem paznokci? Czytam, czytam i jeszcze raz czytam :D
 
10. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Przede wszystkim odskocznią od codzienności, czasem od problemów; sposobem spędzania wolnego czasu, a także możliwością spotkania fantastycznych ludzi :)
 
11. O czym najbardziej lubisz pisać posty? 
No jak to, o paznokciach oczywiście :D


Nominuję blogi...
11. http://kosmetykiatiny.blogspot.com/

... do odpowiedzi na moje 11 pytań:
1. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
2. Do czego masz słabość?
3. Gdzie pojechałabyś na wymarzone wakacje?
4. Bez czego nie wychodzisz z domu?
5. Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci?
6. Wolisz wzorki na paznokciach czy jeden kolor?
7. Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna?
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie i zmienić coś w swoim życiu, postąpić inaczej, podjąć inną decyzję, co by to było?
10. Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. dziękuje pięknie za nominacje :) !! rzadko robię tagi, ale jak mi się uda do wyjazdu to odpowiem, chociaż mam zaplanowane kilka postów, ale naprawdę ślicznie dziękuję :*

    ja za to mam ulubiony film :D 'i wciąż ją kocham' , widziałaś może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby Ci się udało odpowiedzieć :)
      Widziałam, też bardzo mi się podobał :D

      Usuń
  2. Dziękuję na nominację ^^ Z pewnością odpowiem na tag ^^

    A próbowałaś maski do włosów z Kallosa? Nie byłam jakoś do niej przekonana, ale jest cudoooowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :)
      Nie próbowałam, ale wiele dziewczyn o niej mówi, więc jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
  3. Pobyć w Hogwarcie - ciekawa sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne i bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję za nominację :) a oto moje odpowiedzi http://zakrecona-zuzula.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Super, lecę zobaczyć :D

      Usuń
  6. Hogwart <3 Witaj w klubie ;)
    Fajne pytania, odpowiem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I can't speak polish but I can at least say congratulations on your award! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jeszcze raz dziękuje za nominacje ;)

    1. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
    Kiedyś byłam bardzo szalona, teraz trochę spoważniałam;d Nigdy nie odważyłam się i na pewno nie odważę na skok z bungee czy na inne ekstremalne wyczyny. U mnie szaleństwo przejawiało się np. w wyjściu na ulice w dziwacznym stroju czy spacerowaniu ze znajomymi o północy po cmentarzu.

    2. Do czego masz słabość?
    Nie wiem, chyba do niektórych słodyczy i owoców. No i może do jakiś dupereli typu kubki, futerały do telefonu.

    3. Gdzie pojechałabyś na wymarzone wakacje?
    Kiedyś marzył mi się Egipt, później Australia, teraz Grecja, ale chyba tylko ze względu na niedużą odległość, a tak naprawdę to chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone!

    4. Bez czego nie wychodzisz z domu?
    Bez kluczy od mieszkania. Zdarza mi się z premedytacją nie brać telefonu;d

    5. Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci?
    Nie mam jeszcze takiej, ale ostatnio testuje sobie lakiery Essi i jestem coraz bardziej nimi zachwycona.

    6. Wolisz wzorki na paznokciach czy jeden kolor?
    Jeden kolor, a wzorki tylko od czasu do czasu.

    7. Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna?
    Z poradzenia sobie w obcym kraju bez niczyjej pomocy.

    8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    Być szczęśliwą i spełnioną w 100%, a do tego brakuje mi tylko stabilnej, normalnej pracy.

    9. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie i zmienić coś w swoim życiu, postąpić inaczej, podjąć inną decyzję, co by to było?
    Może wybrałbym inny kierunek studiów.

    10. Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
    Tego, że się za bardzo wszystkim przejmuje.

    11. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    Nie mam takiej, ale bardzo lubię czytać biografie ciekawych kobiet.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedzi, super :) Też marzy mi się USA, ale jak na razie to marzenie ściętej głowy :D

      Usuń
  9. Świetna akcja, dobrze się dowiedzieć czegoś ciekawego o kimś ;)
    W końcu nie samymi paznokciami człowiek żyje ;)

    OdpowiedzUsuń