poniedziałek, 13 lipca 2015

Ukwiecony projekt #6 Kwitnące wiśnie (Cherry blossom)

Przepraszam. Tak dawno mnie tu nie było i nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, bo to mani mam już gotowe od tygodnia. Mam szczęście, że termin ostatniego zadania projektu u Modnani się przedłużył :) Ale z dobrych wiadomości, dostałam się na studia :D

I'm sorry. I haven't been here for a while and I have nothing to excuse myself, because this mani has been ready for a week. Luckily the deadline of the last Modnania's project's challenge was delayed :) But there's good news - I got accepted into the university :D


To zadanie chyba było najtrudniejsze, a na pewno najbardziej czasochłonne. Najpierw nie miałam w ogóle pomysłu co namalować. Potem naoglądałam się w Google zdjęć innych zdobień w tej tematyce i coś tam przyszło mi do głowy i mimo że nie do końca wygląda to tak, jak wyglądało w mojej głowie, ale wyszło nieźle :)

This task was probably the hardest of all and certainly the most time-consuming. First I had absolutely no idea what to paint. Then I watched some cherry blossom designs on Google Image and I got an idea. Well, it doesn't exactly look like it did in my head, but it's not bad anyway :)



Łącząc biały z niebieskim najpierw pomyślałam o Pillow talk z Rimmela, ale wyglądał za jasno, więc w końcu postawiłam na Golden Rose. Kwiatki były trudne, ale wyglądają całkiem nieźle w porównaniu z liśćmi, które nie wyszły tak, jak oczekiwałam.

Thinking about white and blue gradient I first wanted to use Rimmel's Pillow talk, but it looked too light, so I decided to use this Golden Rose instead. Flowers were difficult, but they look quite nice in comparison to the leaves, that didn't turned so well.



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Golden Rose Rich Color #67
Golden Rose #266
Rimmel 60 seconds #203 Lose your lingerie
Eveline Colour Show #675
Sally Hansen Xtreme Wear #110 Green With Envy
Lovely Matte top coat



Nie mogę uwierzyć, że to już ostatnie zdobienie w projekcie... Dajcie znać jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

I can't believe the project is over... Let me know of your thoughts :)
See you!     

24 komentarze:

  1. Bardzo ładne, większość postawiła na stemple, fajnie że Ty sama namalowałaś kwitnącą wiśnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubię sobie namalować coś ręcznie, odpręża mnie to :D

      Usuń
  2. Nie przejmuj się liśćmi, ważne że całość jest spójna i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wisienki :) Dla mnie jedne z ładniejszych w tym tygodniu i mają mój głos :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow congrats on getting into University :-D :-D Well done :-D

    Lovely mani, I really like it. Very cute :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zmalowalaś kwiaty wiśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A maaaaassive congratulations for being accepted into university! How amazing :) Love this mani, so cute and feminine! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, thank you so much sweetie <333

      Usuń
  7. I think it looks fantastic.
    And congratulations! Now go and make us all proud! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful! so intricate i love it!

    Galorious x

    OdpowiedzUsuń
  9. Yay, congratulations on getting into University!
    I love the nail art! You've done such a great job with it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous! Everything looks really great together, and I adoore the gradient you did :) Congratulations on the university!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są! bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń