poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Catrice #02 Pimp My Shrimp

Dawno nie było u mnie recenzji, a przecież to najłatwiejsze w przygotowaniu posty, jakie można sobie wyobrazić, no i mam w mojej kolekcji jeszcze tyle lakierów których wam nie pokazałam :)
A dzisiaj pokażę lakier z Catrice, który kupiłam na jakiejś promocji dawno dawno temu i przypomniałam sobie o nim dopiero niedawno.

There hasn't been a review here for quite some time, I don't know why actually, because it's super easy and there are so many polishes in my collection that I haven't shown you yet :)
And today I'll show you a polish from Catrice that I bought a lot of time ago and remembered about it recently.


Jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że to świetny kolor na lato, zwłaszcza na takie upały, bardzo wyrazisty koral, wpadający trochę w pomarańcz, z całkowicie kremowym wykończeniem.

When I saw this colour, I knew it'd be perfect for summer, especially that hot summer we're having in Poland, very vibrant coral, maybe a bit orange, with creme finish.



Pędzelek jest szeroki, płaski i ścięty w szpic, przez co nie jest niestety zbyt wygodny. Konsystencja jest standardowa, dość rzadka, kryje po trzech warstwach i dosyć szybko schnie.

The brush is wide, flat and cut in a triangular shape, which makes it really uncomfortable to paint with. Consistency is average, rather thin, covers after three coats and dries quite quickly. 



Po dwóch dniach lakier zaczyna odpryskiwać, ale tylko nieznacznie, i utrzymuje się w przyzwoitym stanie jeszcze przez kilka dni. Bardzo łatwo się zmywa i nie farbuje paznokci.

After two days it starts to chip, but only slightly, and lasts in decent condition for another few days. Removing is pretty easy and it doesn't dye the nails.



Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie urozmaicić jakoś tego mani, zdecydowałam się więc na połączenie z bielą, kropeczkami i delikatnym frenchem (mam ostatnio fioła na jego  :)

I couldn't resist not to improve this mani a bit, so I went with white, polka dots and subtle french (I have a thing for it lately) :)  



Dajcie znać jak wam się podoba, czy miałyście ten lakier i czy byście się na niego skusiły :)
Pozdrawiam!

Let me know it you like my mani, if you had this polish or if you'd like to have it :)
See you!
 
 

15 komentarzy:

  1. Przyjemny kolorek i nie tylko na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love dots, and the Pimp my Shrimp is a lovely colour, so yes, I really like your mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie trochę za czerwony, ale kropeczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego koloru w ofercie Catrice, a szkoda, bo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go ostatnio nie widziałam w Naturze, może został wycofany :(

      Usuń
  5. It's a nice colour and I like your mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, a kropeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń