sobota, 29 sierpnia 2015

Lovely Summer Sand #5

Dzisiaj pierwszy raz pokażę wam moje paznokcie w innym kształcie. Zamarzyła mi się zmiana i miałam już dosyć moich stale łamiących się kwadratów. Zebrałam się w końcu w sobie, pożegnałam się ze starym kształtem i spiłowałam na migdałki, o których myślałam od dawna :)
A jako pierwszy na tych 'nowych' pazurkach pokażę wam lakier piaskowy z letniej kolekcji Lovely. Jakiś czas temu, chyba jeszcze w matury, widziałam u Lucy całą serię i jak tak patrzyłam na swatche, tylko ten mnie urzekł i krzyczał "kup mnie!" :)

Today for the first time I'll show you my nails in different shape. I really wanted a change and I was fed up with my constatly breaking squares. So I finally got myself together, said goodbye to the old shape and filed them almond, which I had thought about for a long time :)
And the first polish on my 'new' nails is a sand polish from Lovely's summer collection. Some time ago, around my matura exams I think, I saw the whole series at Lucy's and when I was looking at the swatches there was only one that screamed 'buy me!' and it was this one :)


Ten kolorek jest po prostu śliczny, taki turkusowy, ale raczej z przewagą zieleni niż niebieskiego. W buteleczce widać też taki kobaltowy pyłek, który nadaje trochę marmurkowy efekt, ale niestety w ogóle nie widać go na paznokciach, więc jest to zwykły, klasyczny piasek.

This colour is just gorgeous. It's kind of turquoise, but rather more green than blue. It also has some cobalt blue dust in the bottle, but unfortunalely it's not visible on the nails, so it's just a classic sand finish.



Lakier ma szeroki, płaski, prosto ścięty pędzelek i standardową, lekko rzadką konsystencję. Do pełnego krycia wystarczą 1-2 warstwy, zależnie od ich grubości, i bardzo szybko schnie.

It has a wide, flat, square-cut brush and an average, a bit thin consistency. It fully covers after one or two coats, depends on their thickness, and dries really fast.



Bardzo dobrze się trzyma, po 6 dniach był tylko odrobinę starty na końcówkach, a do tego łatwo się go zmywa :)

It lasts really well, after 6 days it was just a bit worn on the edges, and removing was very easy :)



Dajcie znać czy macie ten lakier, co o nim myślicie i jak wam się podobają moje pazurki :)
Pozdrawiam!

Let me know if you have this polish, what do you think of it and if you like my new nails :)
See you!    

22 komentarze:

  1. Oh wow Joanne your nails look amazing like this :-D <3 And I'm really loving this colour and texture :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój zdecydowany ulubieniec z całej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go już jakiś czas ale tak sobie myślę, że ja chyba go jeszcze nie używałam...pora nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. That is a really lovely colour! Wow! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w tym kształcie! Mam ten lakier ale używałam go na razie tylko do zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful polish, I love this colour with the texture, it looks great! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor! Czemu nigdy go nie zauważyłam na półce w sklepie?;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ci w tym kształcie! Kolor piasku - jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń