wtorek, 11 sierpnia 2015

Stamping tests continue :)

Cały czas ćwiczę stemplowanie. Raz wychodzi całkiem nieźle, jak w tym mani, które wam dzisiaj pokażę, innym razem nie wychodzi wcale... Ale nie zamierzam się poddawać :)

I've been practising stamping and it comes out well sometimes, like on the mani I'll show you today, and then it's so bad next time... But I'm going to make it work no matter what :)



Mimo że zdobienie robiłam latem, kolory nie są zbyt letnie, ale chyba byłam wtedy zdołowana przez równie nieletnią pogodę :) Ale stempelkowe różyczki wyszły całkiem nieźle, może tylko nie do końca odbiły się przy końcówkach, ale zakryłam to delikatnym frenchem :)

Although the design was made during the summer, the colours aren't really summery, I was probably a bit sad about the weather - equally not summery :) Though the roses turned out well, maybe not really even on the edges, but I hid it with a subtle french :)



Użyłam: / I used:


  
 Essence Colour & Go #34 walk of fame
My Secret #202 Snow White
Simple Beauty #158
Born Pretty Store BP-L020



Tę płytkę i inne produkty z działu nail art możecie kupić, używając mojego kodu na -10% - KZSQ10.

 This plate and other nail art products you can get using my 10% off code - KZSQ10. 

  
Dajcie znać, jak wam się podoba, chyba lepiej mi poszło, prawda? :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts, seems better, doesn't it? :)
See you!    

22 komentarze:

  1. It is nice stamping. I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trening czyni mistrza ;) ja dopiero od niedawna stempluję w zasadzie , z początku mi nie wychodziło przez kitowy stempel, zaprzestałam prób, ale jak wreszcie trafiłam na dobry to stemplowanie jest już tylko przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ze mną też tak będzie :)

      Usuń
  3. swietne zdobienie, ja tez ciagle cwicze i raz wychodzi super a raz niestety kiepsko :)
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się odbiły!
    Ćwicz, ćwicz a z każdym razem będzie coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. The subtle French makes it ridiculously pretty! I love the color choices, and your roses look wonderful! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie z tym frenczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like this a lot, well done! :)

    OdpowiedzUsuń