czwartek, 20 sierpnia 2015

The world in pink :)

Zdobienie, które wam dzisiaj pokażę, było w zasadzie całkowicie spontaniczne. Kiedyś widziałam podobne w odmętach Internetu, teraz jednak nie mogłam go już znaleźć, więc była to raczej luźna inspiracja :)

The design I'm about to show you was actually very spontanious. I have once seen a picture of a similar one somewhere on the Internet, but I couldn't find it again, so it was a rather loose inspiration :)




Miałam wtedy ochotę na coś różowego, tak jakoś nagle mnie naszło, a do tego bardzo chciałam kokardkę na paznokciach. Kropki wyszły przypadkiem, ale możecie być ze mnie dumne, bo udało mi się namalować w miarę proste linie :D

I felt like doing something pink, I don't know why exactly, and I really wanted to paint a ribbon on my nails. Dots were pretty random, but you can be proud of me, those lines are actually straight :D



Użyłam: / I used:

  
Oriflame Neo Chic Sugar Pink
Lovely Must Have Optimistic #2
Avon Nailwear Pro+ Inky Blue



Koniecznie dajcie znać co myślicie, bo mnie się bardzo podoba to mani, mimo że bardzo się wkurzyłam, kiedy top coat rozmazał mi granat z Avonu i większość pazurków musiałam robić jeszcze raz. Ale było warto :D
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts, because I really like this mani, although I was pissed when my top coat completely smudged this navy blue from Avon and I had to do most of my nails again. But it was worth it :D
See you!   

18 komentarzy:

  1. That is super cute, I really like that! Great idea with the dots too :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Nigdy nie miałam czegoś takiego na pazurkach, ale wiem że dobrze bym się czuła w takim mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj koniecznie :D

      Usuń
  3. Nie wiem czy umiałabym zmalowac taką cudną kokardkę, ale to zdobienie przypomina mi o czasach licealnych, kiedy o stemplach nikt nie słyszał a ja ozdabialam paznokcie własnoręcznie zrobionymi naklejkami kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno byś umiała :D

      Usuń
  4. This is really nice. I like the little bow you've done :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful design, love how straight you lines are :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, niby takie proste, ale za to efektowne :)

    OdpowiedzUsuń