niedziela, 23 sierpnia 2015

Urodziny ze Świat Lyll :)

Całkiem niedawno Kamila Lyll obchodziła drugie urodziny swojego bloga i z tej okazji zorganizowała wraz z firmą Bajszer konkurs paznokciowy. No jakże mogłabym nie wziąć udziału, no i nawet udało mi się dostać wyróżnienie :D Nagroda jeszcze do mnie nie dotarła, ale w międzyczasie pokażę wam moje konkursowe mani :)

Quite recently Kamila Lyll was celebrating the 2nd birthday of her blog and she organised a nail art competition with Bajszer brand. I couldn't let it pass, so of course I participated and I actually got a distinction (I don't know if it's just me, but this word sounds weird, like a disease, not a prize :D). Anyway, I don't know what I won, because the prize hasn't got to me yet, so in the meantime I'll show you my contest mani :)


Kamila wymyśliła dwa tematy i miałam zamiar zmalować coś na oba, ale wzięłam się do roboty na ostatnią chwilę (kto by pomyślał? :D) i udało mi się wykonać tylko jedno mani, wakacyjno-letnie :)

Kamila came out with two topics and I was going to do both of them, but I started at short notice (who would've thought? :D) and I only managed to do one mani, the one about holidays and summer :)



Jak już pisałam w mailu do Kamili, lato zawsze kojarzy mi się z zachodem słońca na tropikalnej wyspie. Na początek zrobiłam więc fioletowo-czerwono-żółty gradient, mający reprezentować wieczorne niebo, a potem czarne kształty oceanu, palm i ptaków.

As I've already mentioned to Kamila, I always associate summer with a sunset on a tropical island. So, I started with a purple, red and yellow gradient, representing the evening sky, and then I added black shapes of the ocean, palm trees and birds.



Użyłam: / I used:


My Secret #202 Snow White
Virtual Fashion Mania #184 Rock and roll
Softer Crazy Colours #35
Lemax Dzbanek
Lemax Lima
Softer Cazy Colours #7



I tym optymistycznym akcentem kończę jeden rozdział, a zaczynam kolejny, bo to moje ostatnie mani na kwadratowych paznokciach :D Dajcie znać jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

With this optimistic accent I'm finishing one chapter to begin another one, because this is my last mani on square nails :D Let me know of your thoughts :)
See you!    

24 komentarze:

  1. Bardzo wakacyjnie nastraja to mani :D Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że wakacyjnie się kojarzy? :D Dziękuję :)

      Usuń
  2. Jaki piękne kolory gradientu! Mani jest letnie, wręcz tropikalne i wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Aż żal, że wakacje powoli się kończą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja mam jeszcze miesiąc wakacji :D

      Usuń
  4. Śliczne :) Iście wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great mani Joanne. Love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się już przyzwyczaiłam do moich migdałków i lepiej się w nich czuję, chociaż nadal nie mogę zapuścić dwóch paznokci w prawej ręce ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lepiej czuję się w migdałkach, nie wiem czemu wcześniej się na nie nie zdecydowałam :D

      Usuń
  7. Wow, this is stunning! One of my favourites! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely beautiful, I love your sunset! xx

    OdpowiedzUsuń