poniedziałek, 14 września 2015

Born Pretty Store BP-L020 stamping plate :)

Znów troszkę mi zeszło z tą notką, ale znalazłam pokój, więc teraz już będzie lepiej (mam nadzieję) :)
Pokażę wam dzisiaj płytkę BP-L020 z Born Pretty Store, którą jeszcze w maju otrzymałam do recenzji. Dużo czasu minęło, ale przynajmniej dokładnie ją przetestowałam i mogę co nie co na jej temat powiedzieć. Możecie znaleźć ją tutaj, obecnie w promocji za $3.59, natomiast w standardowej cenie za $5.99.

A week passed again since the last post, but a found a room, so I'll have more time (I hope) :)
I'll show you today the BP-L020 stamping plate from Born Pretty Store, that I got to review back in May, I think. It took me quite some time, but I tested it thoroughly and I can say a bit about it. 
You can find it here, it's currently on sale for $3.59, while the original price is $5.99.


Płytka przychodzi do nas w tekturowej osłonce z fantazyjnymi, azteckimi wzorami. Naklejona jest na białą podkładkę, która zapewne ma chronić przed zranieniem się ostrymi brzegami (bardzo mi się podoba ten pomysł). Zabezpieczona jest też niebieską folią, niestety zapomniałam zrobić jej zdjęcie przed oderwaniem. :)

The plate comes in a cardboard Aztec patterned cover. It's glued to a white pad, probably protecting us from getting hurt by the sharp edges (I really like the idea). It's also sealed with a blue film, unfortunately I forgot to take a picture of it before peeling it off :)


Płytka ma wymiary 12x6 cm (plus minus, użyłam szkolnej linijki) i mamy na niej 14 wzorów całopaznokciowych (1,4x2 cm) oraz 7 mniejszych. Są dobrze wyżłobione i nie ma problemów z odbijaniem.

Plate has 12x6 cm (more or less, I used a school ruler) and we have 14 full nail designs (1,4x2 cm) and 7 smaller ones. They're well carved and there's no problem with stamping.

   
Tematem płytki są różnego rodzaju koronki, które bardzo elegancko się prezentują, zarówno na kartce, jak i na paznokciach.

The theme of this plate were different type of lace, which is a very elegant pattern and looks great either on a piece of paper or on the nails.


A oto przykładowe zdobienia, które z nią wyczarowałam: / And here are a few examples of manis I made with it:
  



Kupując tę płytkę i inne produkty z działu nail art możecie skorzystać z mojego kodu na -10% - KZSQ10.

Buying this plate or any other nail art products you can use my 10% off code - KZSQ10.


Produkt otrzymałam za darmo do recenzji, ale fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.
Dajcie koniecznie znać co myślicie o tej płytce i moich zdobieniach :)
Pozdrawiam!
 
Let me know of your thoughts on this plate and my manis :)
See you!  

24 komentarze:

  1. nie lubię koronkowych wzorów, ale inne płytki z tej serii są super ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdemu pasują koronki :)

      Usuń
  2. Zerkałam na tą płytkę wybierając produkty do recenzji< podoba mi się < ale w końcu wybrałam BP L-024

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płytka a i mani tez mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. There are so many great motifs on that plate :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś ona mnie nie kusi, to nie jest rodzaj koronki, jaką lubię.
    Ale mani wyszły ładnie, ostatnie to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, każdy ma inny gust :D Dzięki :)

      Usuń
  7. Piękne zdobienia ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe wpisy ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ma piękne wzory!!! do mnie dziś w końcu dotarła paczka od nich :)

    OdpowiedzUsuń