piątek, 25 września 2015

Golden Rose Rich Color #74

Już niedługo zaczynam studia! Trochę się boję, ale jednocześnie nie mogę się doczekać, jestem mega podekscytowana :D Myślałam, że nie uda mi się już skrobnąć tego posta, cały czas schodzi na przygotowania, przenoszenie wszystkiego do nowego mieszkania itp, ale udało mi się na szczęście wygospodarować troszkę czasu :)
Pokażę wam lakier z Golden Rose z serii Rich Color. Mam go już w swojej kolekcji od jakiegoś czasu, pojawił się nawet w kilku zdobieniach, ale tak jakoś wyszło, że nie recenzowałam go jeszcze, więc dziś nadszedł ten moment :D

I'm starting university soon! I'm a bit anxious, but at the same time I can't wait, I'm so excited :D I thought I wouldn't be able to write this post, but I luckily I found some free time during all the preparations, moving everything to the new flat, etc :)
I'll show you a polish from Golden Rose's Rich Color series. I've had it in my collection for quite a while, it even appeared in a few nail arts of mine, but I've never actually reviewed it, so the time has come :D


W zasadzie rzadko noszę niebieskie paznokcie, ale ten kolorek bardzo mi się podoba. Śliczny kremowy błękit, taki odcień letniego bezchmurnego nieba :)

Actually I don't wear blue on my nails that often, but I really like this one. It's a gorgeous light blue with creme finish, quite like the shade of a cloudless sky in summer :)



Pędzelek jest szeroki, płaski i lekko zaokrąglony, a konsystencja dość przeciętna, może trochę tylko gęstsza, przez co mogą być problemy z rozprowadzaniem. Pełne krycie daje po 2 lub 3 warstwach, ale raczej szybko schnie.

The brush is wide, flat and rounded, and consistency is average, maybe a bit thick, so there might be some spreading problems.It's fully opaque after 2 or 3 layers, but dries rather quickly.



Spokojnie trzyma się na moich paznokciach 5 dni bez żadnych odprysków i, jak na kremowy lakier, bardzo łatwo się zmywa.

It lasts 5 days on my nails without any chips and, as for a creme, can be removed easily.



Miałam akurat ochotę na stemple, i choć granat niestety nie odbiły się idealnie, ale i tak wyglądają świetnie na tym błękicie :)

I fancied a stamping then and, although this navy blue didn't do it's job perfectly, it looks gorgeous on this colour :)



Dajcie znać jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know if you like it :)
See you!     

34 komentarze:

  1. piekny blue, super wyglada na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Studia co prawda już za mną, teraz tylko kończę pracę ale życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous colour, it looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zaczynam teraz studia :)
    Kolorek cudny! Może i stemple nie odbiły się perfekcyjnie, ale wygląda, jakby miało tak być celowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie powodzenia :D
      Dzięki :*

      Usuń
  5. ale cudaśny kolor!!! Jeszcze go nie mam, więc nim otwieram listę moich kolejnych chciejstw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie skuś się, jeśli będziesz miała okazję, jest genialny :D

      Usuń
  6. mam ten kolorek! super z tym kwiatkiem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Good luck with that. You'll love it :-D

    This is a pretty colour, really nice :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super z tymi stemplami wygląda, a że nie są odbite tak dokładnie to wg mnie wygląda to jeszcze lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w swojej kolekcji, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Good luck and best wishes with the start of uni! I hope you settle in easy :) This is a very pretty colour, these are the types I can't resist buying, I love it on your nails! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much sweetie :*
      Me too, I love such colours :)

      Usuń
  11. Piękny kolor i to moja ulubiona seria lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie odcienie niebieskiego to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń