poniedziałek, 21 września 2015

Lovely Butterfly Colors #5

Dzisiaj pokażę wam bardzo letni kolorek, jako pożegnanie lata i powitanie jesieni. A tak na prawdę to swatchowałam go jakoś w połowie sierpnia, ale tak jakoś wyszło, że dopiero teraz go pokazuję :D
A chodzi o lakier z limitowanej edycji neonowych kolorków Butterfly Colors z Lovely. Dawno nie byłam w Rossmannie, więc szczerze mówiąc nie wiem czy seria jest jeszcze dostępna, tych neonków było tam kilka, w bardzo przystępnej cenie, ok 8 zł.

Today I'll show you a ver summer colour, maybe as a form of saying goodbye to summer and welcome to autumn. Or frankly, I did the swatch back in the middle of August and I don't know why I haven't shown it yet :D
 It is a polish from Lovely's neon colours limited edition called Butterfly Colors. I don't really know if it's still available, but there are a few more nice neons in a affortable price.


Jak widać jest to po prostu żółty neon o kremowym wykończeniu, żywy, wesoły kolorek idealny na lato.

As you can see , it's just a yellow neon in creme finish.  Very bright, funny colour, perfect for summer.



Lakier ma szeroki, płaski, prosto ścięty pędzelek. Konsystencja jest dość gęsta, lecz jak to neon lakier sam w sobie nie jest zbyt kryjący, dopiero 3 warstwy dają pełne krycie. Ale przynajmniej szybko schnie :)

The polish has a wide, flat, square-cut brush. Consistency is rather thick, although as a neon it's not very opaque, it fully covers the nail in 3 coats. But at least it dries fast :)



Trzyma się około tygodnia, więc trwałość jest jak najbardziej na plus. Zmywa się też całkiem szybko, myślałam, że pójdzie gorzej :)

It lasts around a week, so it'd really good, and the removing was also surprisingly easy, I thought it'd be worse :)



Sam w sobie kolor bardzo mi się podoba, ale postanowiłam coś do niego dodać, i tak z pomocą tasiemek zrobiłam żółto-czarne geometryczne mani :)

I really like the colour itself, but I decided to add a little something, so with a tape I made a yellow and black geometric mani :)




Dajcie znać co myślicie o tym kolorku i moim zdobieniu :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about this colour and my design :)
See you!

24 komentarze:

  1. Śliczny neonek, z tasiemkami też fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny neon :) Teraz są one właśnie w cnd w rossmannie, ale były tylko zielone jak ja byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!!1 nie mam żadnego tej serii, szkoda w sumie. A z tasiemkami rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale bardziej mi się podoba sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie wygląda sam, prawda? :)

      Usuń
  5. I love the colour. Bright is good! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I do like these bold colours and great mani with the black :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobienie, piekny ten neonek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda zarówno sam, jak i z tym geometrycznym wzorem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Very beautiful, I like this yellow shade! Also I really like the nail art you created on top. You can still say hello to yellow since the leaves will turn that colour :D xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it's actually true :D thanks :*

      Usuń
  10. Bardzo fajny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń