poniedziałek, 7 września 2015

Very late August haul :)

Znów zrobiła się długa przerwa i zakupy sierpniowe pokazuję prawie w połowie września. Wszystko przez to, że wbrew oczekiwaniom nie dostałam się do akademika i teraz cały mój wolny czas schodzi na szukaniu pokoju do wynajęcia, masakra...

There's been a long break again and I'm showing you my August haul almost in the middle of September. It's all because I didn't get a place in hall of residence, so now I'm forced to look for a room for rent and it's basically all I do in my free time...


Zacznijmy od tego, że kończy mi się już biały lakier z My Secret i  chciałam spróbować czegoś nowego, więc znalazłam ten z Wibo i zobaczymy czy będzie się sprawdzać :) Poza tym, moja mama znów zaliczyła wizytę w Biedronce i zakupiła mi kolejny lakier z La Luxe, tym razem winną czerwień.

Firstly, I have very little of my white My Secret polish left and I wanted to try something new, so I found this one from Wibo and we'll see if it's any good :) Also, my mum was being spontanious and she bought me another La Luxe polish, wine red this time.


Aby poznać trochę miasto, w którym będziemy mieszkać, wybrałyśmy się z przyjaciółką do Poznania. W City Center po raz pierwszy weszłam do Kiko i prawie mi szczęka opadła, najchętniej przygarnęłabym wszystkie ich lakiery :D Ostatecznie zdecydowałam się na trzy, których niedługo recenzja, ale to na pewno nie ostatnie zakupy w tym sklepie.

To get to know the city we're going to live in, my friend and I went to Poznań in August. In the City Center mall I visited Kiko store for the first time and I was amazed. If I could, I'd get all of their polishes :D Eventually I decided on three, which I'll be reviewing soon, but it certainly wasn't my last shopping there.


Niedawno pokazywałam wam zdobienie wykonane na konkurs u Kamili Lyll, za które otrzymałam wyróżnienie, a teraz doszła do mnie moja nagroda z BajSzer. Lakiery, pilniczki, naklejki, rapidografy, brokaty... Ależ będzie testowania, nie mogę się doczekać :D

 Quite recently I showed you the design I made that got rewarded in Kamila Lyll's competition and now my prize form BajSzer is here. Nail polishes, files, stickers, rapidographs, glitters... So much goodness to test, can't wait :D

Dajcie znać co myślicie o moich sierpniowych nabytkach :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about my August purcheses :)
See you!   

18 komentarzy:

  1. Lovely purchases indeed. I love Kiko shops as well :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery z Kiko mnie ciekawią, bo jeszcze żadnego z nich nie miałam :). Też zbieram się do posta w stylu sierpniowe nowości, może do końca tygodnia dam radę :D.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też pierwszy raz, jak na razie jestem zachwycona <3
      Powodzenia z pisaniem! :D

      Usuń
  3. Jakbyś szukała w Wawie to mogłabym pomoc, ale w Poznaniu nie mam mocy :(
    Życzę powodzenia bo znalezienie czegoś fajnego bywa w dużych miastach mega ciężkie.
    Czekam na tę recenzję kiko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że uda mi się coś znaleźć :)
      Będzie, będzie niedługo :D

      Usuń
  4. Nice haul. I like the look of the Kikos :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice haul. I like very much the Kiko nail polishes ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks like you got some fabulous items, the Kiko polishes look awesome - I'm still searching for Kiko in Holland, they look amazing :) Enjoy playing with your new things, I bet you will make some beautiful manicures! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yeah, I can't wait to try all of these, thanks :*

      Usuń