środa, 21 października 2015

Born Pretty Store Stamping Set + mani in purple and pink :)

Bardzo dużo czasu zajęło mi testowanie tego zestawu do stempli z Born Pretty Store, aż wstyd się przyznać ile już minęło. Cały czas jednak się uczę, stemple to wcale nie taka prosta sprawa, dopóki nie nabierze się wprawy, stąd recenzja dopiero teraz :)
Mówię oczywiście o tym zestawie, obecnie w promocji za $2.59, natomiast w regularnej cenie za $3.99.

It's taken me quite a lot of time to test this stamping set from Born Pretty Store, shame to admit. But I'm constantly learning, stamping isn't so easy when you've got no experience, so my review appears only now :)
Of course I'm talking about this set, it's currently on sale for $2.59, while its regular price is $3.99.


Stempel ma dosyć twardą gumę, prostokątny kształt i bez problemu mieści się na nim całopaznokciowy wzorek. Na początku nie byłam jednak do niego przekonana, bo obojętnie jak bym nie próbowała, nic nie chciało mi się odbijać, co możecie zobaczyć w kilku moich wakacyjnych pracach. Nie wszystkie zdobienia dało się pokazać, ale męczyłam go nieustannie, a po spiłowaniu gąbeczki działa już całkiem nieźle.

The stamp has a hard rubber, rectangular shape and a regular full-nail design easily fits. Actually I wasn't sure about it at the beginning, no matter how I tried, nothing would have come out of it, which you may have seen in a few holiday manis, it was so frustriating Not everything was worth showing, but I've been torturing it so much, and I used a file on it, so it's not so bad anymore.



Zdrapka jest nawet niezła, całkiem dobrze ściąga lakier, osobiście jednak wolę używać starej karty magnetycznej, bo ma po prostu większą powierzchnię, przez co łatwiej jej używać :)

The scraper is actually pretty good, it takes the polish from the plate nicely, although I prefer to use an old magnetic card just because it's bigger, so it's easier for me to use :)




A oto moje fioletowe zdobienie, które wykonałam ostatnio przy użyciu tego zestawu:

And here's my purple mani that I've done recently using the set:



Jak widzicie nadal nie jest idealnie, lakier nie do końca odbił się przy skórkach, ale w porównaniu z moimi początkami wygląda to dużo lepiej :)

As you can see it's not yet perfect, nail polish isn't fully stamped near the cuticles, but comparing to my beginnings it looks way better :)


  
Użyłam: / I used:


Lemax Lima
Essence Arriba! #04 La vida loca (z paczki wymiankowej od Marianne z Rainbowify Me, którą pokażę w całości prawdopodobnie w haulu - from a swap with Marianne from Rainbowify Me, I'll probably show you the whole package in a haul, thank you so much again :*)  



Ten zestaw i inne produkty z działu nail art możecie kupić, używając mojego kodu na -10%: KZSQ10

This set and other nail art products you can purchase using my 10% off code: 
KZSQ10


Produkt ten otrzymałam za darmo do recenzji, fakt ten nie wpłynął jednak w żaden sposób na moją opinię.
I've received this product for free to test, but the fact did not have any affect on my opinion.

Dajcie znać co myślicie o tym zestawie i o moim zdobieniu :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about the set and my design :)
See you!    

16 komentarzy:

  1. Na bps mozesz kupić do niego wymienną gumkę... te gumeczki sa genialne. Mięciutkie i świetnie łapią wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę w końcu rozejrzeć się za jakimś fajnym stemplem, bo mój już pomału dogorywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. It looks cool, and I am SO pleased that you like the purple Essence. It's such a nice purple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) It really is gorgeous, I love it <3

      Usuń
  4. Muszę zainwestować w taki duet bo ciągnie mnie do nauki stemplowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, to naprawdę fajna sprawa jak się już ogarnie podstawy i nie trzeba się wkurzać, że nie wychodzi :D

      Usuń
  5. Mam ten stempel ale używam go bardzo sporadycznie, odkąd zakochałam się w mięciutkich gumach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobienie, zamówiłam go ze 2 miesiące na Aliexpressie, ale jeszcze nie dotarł ;<

    OdpowiedzUsuń