sobota, 31 października 2015

Panokciowy Projekt u Terii #5 Stemple (stamps)

Tym razem jestem na czas z piątym tygodniem projektu, chodź jak zwykle na ostatnią chwilę. Ale ten tydzień na studiach był już lepszy, nie tak męczący jak ostatnio, więc mam więcej czasu, żeby skupić się na blogu. A tym razem tematem były stemple, więc tak naprawdę poszło łatwo i szybko :)

This time I'm miraculously not late for the fifth week of the project, although close enough. But this week at uni was much better, not so exhausting, so I've more time to focus on the blog. And this time the theme were stamps, so it went nice and easy :)


Ostatnio mam wielką fazę na róż na paznokciach. W sumie nie wiem dlaczego, bo nie jest to typowo jesienny kolor, ale postanowiłam, że moje stempelki będą właśnie różowe :)

Lately I've had a phase for pink on my nails. I don't really know why, because it's no a tipically autumn colour, but I decided that my stamps will be pink nonetheless :)



Żeby nie było nudo, postanowiłam dodać też french moim holo z AllePaznokcie, o którym totalnie zapomniałam, a który bardzo, bardzo mi się podoba :)
  
To make it more interesting I also added a french tip, using this gorgeous holo that I totally forgot about and which I really, really love :)



Użyłam: / I used:


Sally Hansen Diamond Strenght #230 Sweetie Pie
Alle Paznokcie #424


     
Koniecznie dajcie znać co myślicie :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!  

14 komentarzy:

  1. Pomysł z frenchem bardzo fajny ;) gdyby stemplowy wzór był innego koloru byłby ładniej widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) też to właśnie zauważyłam, że na zdjęciach jest dosyć słabo widoczny, ale w rzeczywistości był nieco bardziej wyrazisty :)

      Usuń
  2. Chciałam tez zrobić coś takiego z frenchem, ale w końcu zrezygnowałam. Super wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest ten lakier holo *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a really pretty mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się , frencha nie miałam już "kupę" czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w takim razie trzeba to nadrobić :D

      Usuń
  6. Very pretty, I love the colours together :) xx

    OdpowiedzUsuń