niedziela, 18 października 2015

Paznokciowy Projekt #3 Zielony (Green)

Studia mnie dobijają. Minął dopiero drugi tydzień, a już jest mega dużo roboty i jestem prawie spóźniona na trzeci tydzień projektu u Terii, chociaż mani mam już gotowe od dawna... No ale jestem już w domku, mam troszkę czasu, więc dzisiaj pokazuję wam moje zielone paznokcie :)

Studies are killing me. I mean, it's just second week, and I already have so much work and I'm almost late for the third week of Terii's project, although my mani's been ready for a while... But I'm finally home and I have some time so I can show you my green nails :)


W zasadzie to zdobienie było dosyć przypadkowe. W ogóle nie zdawałam sobie sprawy, jaki jest temat tego tygodnia, projektowe mani miałam zamiar zmalować później, a tymczasem okazało się, że moje przypadkowe stemple pasują idealnie :D

Actually this mani was purely accidental. I hadn't yet realised what was the theme for the third week, because I had been planning to do a project mani later, and then it turned out my accidental green stamps fit perfectly :D



Na całe paznokcie użyłam mojej nowej zieleni z China Glaze, którą upolowałam całkiem niedawno w TK Maxxie i bardzo mi się podoba. Dodałam ciemnozielone stemple, taką ładną krateczkę. I oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia temu, czego użyłam :D

I used on my nails my new China Glaze green that I'm going to show you soon. I bought it recently in TK Maxx and I realli like the colour. Then I added some navy green stamps, just a nice grid pattern. And obviously I forgot to take a photo of what I'd used :D



I stemple wychodzą mi już coraz lepiej! Jeszcze trochę praktyki i może faktycznie coś z tego będzie :D

And I seem to get better at stamping! Just a bit more practice and maybe there's going to be something out of it :D



Dajcie koniecznie znać co myślicie :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!  

18 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło ;) ja stemplami nie potrafię się niestety posługiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w takim razie ćwicz, mnie po kilku próbach idzie już dużo lepiej niż na początku :D

      Usuń
  2. Ćwiczenie czyni mistrza. Mi już chyba też coraz lepiej idzie ze stemplami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pasują te dwa kolory do siebie! Pokaż tą chinkę z tk maxxa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Really pretty mani. I like that green :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zieleniny jak kolorek bazowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. You'd have to call this a happy-accident at the least, it worked out perfectly! I really love the colours and it suits the diagonal dashy stamping very well! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Też często zapominam zrobić zdjęcia użytym produktom zwłaszcza jak robię z naklejkami to potem problem , bo naklejki pocięte i klops ;( jak się czasem nie do końca odbije mi gdzieś wzór to biorę pędzel i domalowuję ;) będzie coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skleroza nie boli, jak mawia moja mama, a potem jest problem :D
      Dzięki :)

      Usuń