sobota, 3 października 2015

Paznokciowy Projekt u Terii #1 Kwiaty (Flowers)

Dawno już nie brałam udziału w żadnym projekcie paznokciowym, a uwielbiam takie akcje, więc kiedy zobaczyłam taką u Terii od razu się zgłosiłam. A tematem pierwszego tygodnia są kwiaty, w sam raz na pożegnanie lata :)

It's been a long time since I participated in a nail art project and I love such things, so when I saw it at Terii's I joined at once. And the topic for the first week is flowers, perfect 'goodbye summer' :)

Kiedyś podobny wzór widziałam w Internecie i bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam go wykorzystać, tylko w bardziej jesiennych, stonowanych kolorach.

I've seen a similar pattern once on the Internet and I really liked it, so I decided to use it, just in more autumn, soft colours.



Nie zwracajcie uwagi na mały palec, paznokieć złamał mi się ostatnio bardzo boleśnie i znów musiałam skrócić wszystkie. Żeby było śmieszniej, kilka dni później złamałam ten sam u drugiej ręki, chyba po prostu mam pecha :D

Don't pay attention to my pinky, my nail broke a few days ago, it was really painful, and then I broke the same one on the other hand, I guess I'm just not very lucky :D



Użyłam: / I used:


Wibo Extreme Nails #25
Christhine Nail Special Effect
Poezja #13/1   




Dajcie znać jak wam się podobają moje kwiatki :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!  

18 komentarzy: