środa, 7 października 2015

Paznokciowy Projekt u Terii #2 Zwierzęta (Animals)

Przeżywam właśnie pierwszy tydzień na studiach i jak na razie, dopóki nie ma jeszcze nauki, jest całkiem fajnie :) Tęsknię jednak za domem i za rodzicami, ale mam nadzieję, że wkrótce się przyzwyczaję.
A dzisiaj pokażę wam już drugie mani na projekt u Terii, tym razem tematem były zwierzęta.

So, it's my first week as a uni student and for now, when there's hardly any studying yet, it's pretty cool :) I really miss home and my parents, but I hope I'll get used to living alone soon.
And today I'll show you the second mani for Terii's project and this time the topic was animals.


Na początku nie mogłam się zdecydować, jest tyle zwierząt, które chciałabym chcieć na paznokciach :) W końcu postawiłam na zebrę.

At first I wasn't sure which animal to choose, there are so many that I'd like to have on my nails someday :) Finally, I picked zebra.



W połowie malowania stwierdziłam jednak, że taka biało-czarna zebra będzie troszkę nudna, więc dodałam niebieski gradient, żeby troszkę ożywić to mani :)

In the middle of painting I thought that a black and white zebra would be a bit dull, so I added a blue gradient to make it brighter and funnier :)



Użyłam: / I used:

  
Wibo Extreme Nails #25
Catrice #15 Denim Moore
Softer Crazy Colours #7


  
Dajcie znać co myślicie :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!   

20 komentarzy:

  1. I love your gradient zebra, it's super fun! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! nie przypadkowo jest taki tydzień uwielbiam motyw zwierzęcy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja też bardzo go lubię :D

      Usuń
  3. motywy zwierzęce na pazurach to jedne z moich ulubionych :D niebiesko biała zebra wygląda czadowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czadowy efekt z tym gradientem! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski gradient dodał charakteru do tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful, I love the gradient with the pattern! so pretty :) Just wanted to say you are welcome to come join my giveaway if you like :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glad you like it :)
      And thanks for the invitation :*

      Usuń