niedziela, 25 października 2015

Projekt Paznokciowy u Terii #4 Gradient

Jestem totalnie spóźniona z czwartym tygodniem projektu, przez nawał pracy na studiach (tłumaczenia, tłumaczenia i jeszcze więcej tłumaczeń) kompletnie nie miałam kiedy napisać tego posta, bo cały weekend miałam zawalony... No cóż, dobrze że w ogóle jest :)

I'm totally late for the fourth week of the project, but because of this awfully big pile of work to do for my studies (translating, translating, and more translating) I had absolutely no time to publish this post, my whole weekend was busy... Well, at least I'm posting it now :)


Tematem tego tygodnia był gradient i miałam akurat ochotę na jakieś ciemne, mroczne paznokcie, więc pomyślałam galaxy, którego nigdy jeszcze nie robiłam u siebie, a zawsze bardzo mi się podobał :)

The theme of this week was gradient and I felt like doing some dark nails, so I decided upon a galaxy manicure which I'd never actually done and had always liked it so much :)



Troszkę gąbeczką naciapałam, po namyśle dodałam dwa rodzaje brokatu i w sumie wyszło całkiem nieźle, chociaż nie jestem jeszcze w pełni zadowolona z tego mani, zwłaszcza z przejścia kolorów na niektórych paznokciach.
  
So I did some tapping with a sponge, then after a bit of thinking I added two types of glitters on top and it looks kind of nice. I'm still not entirely pleased, though, especially with the colour transitions on a couple of nails.



Użyłam: / I used:


Softer Crazy Colours #7
Essence Arriba! #04 La vida loca
Colour Alike #474 Sen Olimpii
Catrice #15 Denim Moore
Kiko #271 (również od Marianne z Rainbowify Me, cudowny topper - also from Marianne of Rainbowify Me, gorgeous topper)
Golden Rose Carnival #01 



Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba moja pierwsza galaktyka :)
Pozdrawiam!

Let me know what do you think about my first galaxy :)
See you!     

12 komentarzy: