poniedziałek, 23 listopada 2015

Nails on Fire :)

Jak zapewne wiecie, jeśli śledzicie mojego Instagrama, w piątkowy wieczór byłam na maratonie Igrzysk Śmierci i premierze części drugiej Kosogłosa. Byłam mega podekscytowana i nie zawiodłam się, bo było genialnie. A że przez cały zeszły tydzień nie mogłam się doczekać, postanowiłam zrobić sobie tematyczne paznokcie :)

As you may already know if you follow my Instagram account, last Friday night I got to see the Hunger Games marathon and Mockingjay part 2 premiere. It was so exciting, the whole experience was ingenious, I loved it. And because I  couldn't wait the whole past week, I decided to make a thematic design, because why not :)



Tło oczywiście czarne, najlepiej pasuje do tego mani. Na początek zabrałam się za złotego kosogłosa na serdecznym paznokciu, męczyłam się prawie godzinę cieniutkim pędzelkiem i w końcu i tak nie wyszedł idealnie, ale nawet mi się podoba ten efekt :)
  
Background is black, of course, it fits the best I think. I started with a gold mockingjay on my ring finger. It took me at least an hour of work with a tiny brush and I still don't think it's perfect, but well, I like it :)



Na pozostałych paznokciach musiały się oczywiście znaleźć płomienie, w końcu Katniss to dziewczyna igrająca z ogniem (btw, nie znoszę tego polskiego określenia). Żółto-pomarańczowo-czerwone cieniowanie tym samym cieniutkim pędzelkiem zajęło mi kolejną godzinę i wyszły nawet nieźle.

Katniss is the girl on fire, of course there are flames on my other nails. This yellow, orange and red tinting (shading? not sure which word's suitable) using the same thin brush took me another hour and actually came out pretty nice.

  
Użyłam: / I used:

Softer Crazy Colours #7
Golden Rose Rich Color #77
Bell Pastel Dream Gelly #04
Wibo Celebrity Look #1 Neon style
Eveline Colour Instant #521

  

Chyba wyszło nawet fajnie, bo koleżanki ze studiów się zachwycały, aż mi się głupio zrobiło :D Dajcie znać co wy myślicie.
Pozdrawiam!

It must have been quite nice, my university friends were in such awe that I felt a bit uncomfortable :D Let me know what do you think.
See you!   

16 komentarzy: