piątek, 20 listopada 2015

Projekt u Elizy #2 Kokardy (Bows)

Miałam w planach napisać ten post już wczoraj, ale wróciłam wcześniej z zajęć i wykorzystałam ten czas zabierając się za nowe zdobienie, a na pokazanie tego niestety zabrakło czasu. Ale dziś naprawiam ten błąd :)
A pokażę wam mani na drugi tydzień projektu u Elizy, którego tematem są kokardy.

I had been planning to write this post yesterday, but then I came back from classes earlier and I used this time to make a new design and it somehow happened that there wasn't enough time to show this one. So today let me make up for it :)
And I'll show the mani for the second week of Eliza's project, the topic is bows.


Dawno już nie miałam na paznokciach takiego typowego frencha, z mleczno-przezroczystą płytką i kolorową końcówką, więc na takim tle postanowiłam zrobić moje kokardy.

It's been a long time since I had a typical french manicure on my nails, with a milky transparent nail plate and a colourful tip, so that's the background I decided to use for my bows.


  
Znów na przekór jesieni użyłam wesołych, optymistycznych kolorków, kobaltu i pastelowej żółci. Na moje kokardki dodałam do tego brokat, bo akurat miałam ochotę, żeby się błyszczało :D

I used some cheerful, optimistic colours against the autumn weather again, cobalt blue and pastel yellow. I also added some glitter on my bows, because I felt like I needed some sparkles :D


  
Użyłam: / I used:


Miss Sporty Lasting Colour #110 
La Luxe Paris 
Bell Pastel Dream Gelly #04
Kiko #271 



Jak wam się podobają moje kokardki? Dajcie koniecznie znać :)
Pozdrawiam!

What do you think about my bows? Let me know in the comments :)
See you!  

12 komentarzy: