czwartek, 26 listopada 2015

Projekt u Elizy #3 Jesień (Autumn)

Jesienne paznokcie były już co prawda w projekcie u Terii, ale takich klimatów nigdy za dużo na pazurkach, więc nawet się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że jest też taki temat u Elizy :)

Actually I've already had autumn nails for Terii's project as you may remember, but since the topic appeared in Eliza's as well, I thought why not, it's never too much of such manis :)


To zdobienie jest zdecydowanie bardziej proste, stonowane, można nawet powiedzieć że eleganckie. Postawiłam na kolorki jesienne, złoty i ceglasto czerwony, ale z połyskiem, żeby nie było zbyt nudno :)

This design is much more simple, soft, you could even say elegant. I went for some typically autumn colours, gold and brick red, but with some sparkle, so it wasn't so boring :)



Chyba pierwszy raz zrobiłam zdobienie typu half moon, dodałam też trochę kropek, nie wiem w zasadzie czemu jakoś nigdy wcześniej o tym nie pomyślałam, bo wygląda to fantastycznie :D 

I think it's the first time I've done a half moon type of mani with some dots as well. I don't know why I'd never done it earlier, the effect is awesome :D



Użyłam: / I used:


MissX Color Fashion #241
Essence Colour&Go #116 gorgeous bling bling



Jak wam się podoba? Dajcie znać co myślicie :)
Pozdrawiam!

Do you like it? Let me know what you think :)
See you! 

14 komentarzy:

  1. bardzo eleganckie mani :) kolory idealnie pasują na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba niezbyt dobrze czułabym się w połączeniu takich kolorków na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdy takie lubi :)

      Usuń
  3. Fajny efekt. Myślałam że to jakiś stempel czy coś, a wyczarowałaś to tylko kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki, miło słyszeć, że tak dobrze wyszło :D

      Usuń
  4. Nice mani. These colours go well together :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful manicure, such lovely warm autumnal colours! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki fajnie grają ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mi się bardzo podoba to połączenie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne mani, ten lakier z Essence ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń