czwartek, 12 listopada 2015

Wibo Candy Shop #1

Niech żyje weekend w środku tygodnia! Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam czas, żeby napisać dwa posty tygodniowo, więc jestem bardzo szczęśliwa, bo zalega mi sporo zdjęć na dysku :D
Dzisiaj pokażę wam lakier z Wibo, który niestety jest już niedostępny, ale tak to jest jak ja się zabieram do recenzowania limitek. Mówię o serii Candy Shop, lakier kupiłam już dobry rok temu, jeśli nie półtora, a w każdym razie zanim Wibo wprowadziło nowy design buteleczek.

Weekend in the middle of the week, yay! I don't even remember when was the time I had a possibility to write two post a week, so I'm really happy, because there's a lot of waiting photos on my disc :D
Today I'll show you a Wibo nail polish that, unfortunately, isn't available anymore - that's precisely how I review limited editions :) I'm talking about the Candy Shop collection and the polish I purchased a year, maybe a year and a half ago even, before the new design of the bottles was introduced.


Lakier ma taki różowo koralowy kolor, który od razu bardzo mi się spodobał, i czysto piaskowe wykończenie, bez żadnych dodatków w postaci brokatu czy drobinek. Uznałam, że będzie idealny na lato, i w sumie zdjęcia robiłam latem, tylko potem jakoś nie wyszło, żeby napisać o nim posta.

Polish has a pinkish coral colour that I liked very much immediately, with purely sand finish and no additional glitter or shimmer. I thought it'd be perfect for summer and I actually took the pictures in August, but somehow never got te chance to write about it.



Pędzelek jest wąski, prosto ścięty, a konsystencja dosyć gęsta. Kryje po 1-2 warstwach i dość szybko schnie.

The brush is narrow and straight-cut, consistency rather thick. Fully covers after 1-2 coats and dries quite quickly. 



Potrafi trzymać się dosyć długo, nawet ponad 5 dni, co na moich paznokciach jest sukcesem, ale dość mocno się brudzi podczas noszenia i po jakimś czasie wygląda niezbyt estetycznie.

It can last quite long, even over 5 days, which is a great success for my nails, but it catches the dirt pretty easy and after some time it doesn't look aesthetically pleasing. 



Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba ten lakier, czy miałyście z nim styczność i co o nim myślicie :)
Pozdrawiam! 

Let me know if you liked the colour, maybe you've had the polish and if so, what do you think about it :)
See you! 

20 komentarzy:

  1. Zarówno faktura lakieru jak i sam kolor bardzo w moim guście :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny taki candy ;) Mam może z jeden z tej serii lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeden i żałuję, że nie kupiłam więcej :)

      Usuń
  3. żałuję, że go nie kupiłam, kiedy był dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szkoda, że nie można go już dostać...

      Usuń
  4. That is a really nice summery shade! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie prezentuje się na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentuje ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam gdzieś jeszcze ten lakier i kolor milkowy też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak żałuję, że nie kupiłam milkowego :D

      Usuń
  8. Cukiereczek, takich kolorów mi teraz trzeba na tę burość na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealny by obłaskawić polską jesień :D

      Usuń