niedziela, 6 grudnia 2015

Projekt u Elizy #4 Negative space


Ten tydzień był okropny, nie miałam nawet czasu usiąść i poczytać książkę, a co dopiero mówić o napisaniu postu, do tego jeszcze zepsuł mi się laptop... Cieszę się, że nareszcie się skończył i jestem w domu :)
A pokażę wam dzisiaj mani na kolejne projektowe wyzwanie u Elizy, tym razem jest to negative space.

This week was absolutely awful, I didn't have time to even sit and read a book, let alone to write a blog post, and in addition my laptop just broke down... I'm so glad it's finally over and I'm home :)

And today I'll show you another mani for Eliza's project, this time it's a negative space.

 
W sumie nie wiem dlaczego nigdy wcześniej nie miałam na swoich paznokciach negative space, czyli tak zwanej wolnej od lakieru przestrzeni, efekt na paznokciach bardzo mi się podoba. Wybrałam połączenie ze stempelkową koronką i serduszkami, choć jak teraz na to patrzę, chyba troszkę tego za dużo, ale i tak postanowiłam wam pokazać :)

Actually I'm not sure why I've never had a negative space, meaning so called free from nail polish surface, before, because I really like the effect. I chose to match it with a stamping lace and some hearts, and although I think it might be a bit too much, now that I'm looking at it, but I'll show you anyway :)



A w ogóle to przepraszam za skórki. Niestety granat z Pierre Rene, którego użyłam, dość ciężko było zmyć, a mani robiłam na szybko, tuż przed wyjściem na zajęcia, więc niestety nie miałam czasu, żeby porządnie się za niego zabrać, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

And I'm really sorry for my cuticles. Unfortunately, the navy blue from Pierre Rene I had used wasn't so easy to remove and mani had been done in a hurry, because I had to leave for uni soon and I had no time to propely take care of it, but I hope you can forgive me :)


 
No cóż, na pewno nie jest to moje najlepsze mani, ale sam pomysł na negative space mega mi się podoba i na pewno będę go jeszcze wykorzystywać.

Well, it might not be my best mani, but the idea of a negative space mani is awesome and I'll definitely be using that in the future.



A jak wam się podoba? Lubicie negative space na paznokciach?

Pozdrawiam!

And how do you like it? Do you like the idea of a negative space manicure?
See you!

PS. Przepraszam za formatowanie tekstu, ale piszę tego posta drugi raz i naprawdę nie wiem, jak to naprawić :(

PS. I'm sorry for the text formatting, but this is the second time I'm writing this post and I really don't know what to do about it :( 

8 komentarzy:

  1. That makes a really interesting effect!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like this, Its so cool to see the pattern underneath but still with the negative space, A very unique idea and I love the outcome! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a cool mani. I like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam negative space ♥ Zdobienie jest piękne i to na nie też zagłosowałam ♥

    OdpowiedzUsuń