niedziela, 13 grudnia 2015

Projekt u Elizy #5 Kolorowanki (Multi-coloured stamps)

Przez pół dnia zajmowałam się dzisiaj paragrafami na zajęcia i nie mogę już patrzeć na klawiaturę, ale trudno, post musi być :) Gdybym wiedziała, że tyle mi to zajmie, zabrałabym się za to dużo wcześniej...

For half of the day I've writing paragraphs for classes and I can't even look at the keybord at this point, but the post needs to be done as well :) If I had known it'd take me so much time I'd have started way earlier...


To już piąty tydzień projektu u Elizy i tym razem tematem były kolorowanki. Wielokrotnie zetknęłam się z tą techniką na blogach, ale sama jakoś nigdy nie próbowałam. Był to więc mój pierwszy raz i zdecydowanie nie ostatni, bardzo mi się spodobała :)

This is the fifth week of Eliza's project already and this time the topic was multi-coloured stamps (okay, this is my free translation, I don't know the 'official' English name). I've seen this technique on nail art blogs many times, but never actually done it myself. It was my first time and definitely not the last, I really liked it :)



Jak widzicie nadal eksploatuję słynną już płytkę BP-L020 z BPS (której zdjęcia obecnie nie mam, bo piszę z laptopa taty). Postawiłam na kwiatowo-koronkowy wzór w fioletowo-różowych odcieniach (tak, znowu) na miętowej bazie. Dla równowagi pozostałe paznokcie potraktowałam zimowym szarym lakierem z drobinkami :D

As you can see, I'm still using the famous BP-L020 plate from BPS (whose photo I don't have right now, because I'm writing from dad's laptop) constantly. I decided on a flowery and lacey design in shades of purple and pink (yes, again) on a mint base. And for some balance, all the other nails I treated with wintery shimmery grey :D



Użyłam: / I used:


Colour Alike #475 Szarość dnia
Rimmel 60 seconds #873 Breakfast in bed
Virtual Fashion Mania #184 Rock and roll
Miss Sporty Clubbing Colours #326
Nicole by OPI Carnival Cotton Candy



Lubicie kolorowanki na paznokciach? Dajcie znać jak podoba wam się moja :)
Pozdrawiam!

Do you like this technique? Let me know of your thoughts on my mani :)
See you!  

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kolorowanki, chociaż rzadko robię ze względu na brak czasu ostatnio ;(różowe wypełnienie kwiatów bardziej podoba mi się niż czerwone, tak mi się wydaje, że bardziej pasuje,ale pomijając barwy kolorowanka wyszła Ci bardo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. That's a nice result you got!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię malować wzory ze stempli to takie proste a bardzo efektowne :)(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kolorowanki, chociaż nie przepadam za koronkami :D

    OdpowiedzUsuń