środa, 16 grudnia 2015

Projekt u Elizy #6 Twin-mani

Nie pamiętam już kiedy miałam tyle wolnego czasu w środku tygodnia... A wszystko przez to, że wypadły mi jedne tłumaczeniowe zajęcia :D No i idą święta, nie mogę się już doczekać tego czasu spędzonego z rodziną, miła odmiana od widywania ich tylko w weekendy :)

I can't remember the last time I had so much free time in the middle of a week... And it's all because one of my translation classes was cancelled :D And of course Christmas is coming, I can't wait to spend some time with my family after seeing them only for weekends :)


To już szósty tydzień projektu, jak ten czas szybko leci... Tematem tego tygodnia było twin-mani, czyli w prostych słowach, naszym zadaniem było zainspirować się jednym ze zdobień Elizy. Wybrałam to, na które czaiłam się już od kiedy zobaczyłam je u niej w październiku i kiedyś i tak bym zrobiła coś takiego. Mani znajduje się tutaj, a sama autorka inspirowała się zdobieniem Crystal (tutaj).

This is the sixth week of the project already, time's flying so fast... This week's theme was twin-mani, so our inspirations was supposed to be one of Eliza's manicures. I chose the one that I knew I'd do someday anyway since I saw it for the first time in October. You can see the mani here and the author herself was inspired by Crystal's design (here).




Mani w wersjach obu dziewczyn było bardzo kolorowe, ale ja postanowiłam pójść w zimowe klimaty i zdecydowałam się na różne odcienie niebieskiego. Samo zdobienie jest bardzo proste, tylko sznur kropeczek przez środek paznokcia, ale efekt niezmiernie mi się podoba i nie mogę się na niego napatrzeć :D

The mani was very colourful in both earlier versions, but I decided to put some winter vibes into it and used different shades of blue. It's actually a very simple design, just a chain of dots in the middle of the nail, but I think this effect is awesome and I can't stop looking at it :D



Użyłam: / I used:


Pierre Rene Top Flex #236 Excentric Cobalt
Misslyn #585 Mermaid
Miss Sporty Clubbing Colours #320
My Secret Chalky Matt #243 Blue
Rimmel 60 seconds #853 Pillow talk




Dajcie znać jak wam się podoba sam pomysł i moje wykonanie, jestem bardzo ciekawa :)
Pozdrawiam!
  
Let me know if you like the idea and my interpretation of the mani, I'm very curious :)
See you!

16 komentarzy:

  1. Love your mani and yah for free time :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the look of that, that's really cool! x

    OdpowiedzUsuń
  3. super, uwielbiam kropkowe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło :) ja się jeszcze nie zdecydowałam co zmaluję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie mogę się doczekać co Ci tam wyjdzie :D

      Usuń
  5. I'm glad you are having some more you time! I hope you will have a fantastic time with your family :) I love both these manicures but an amazing idea to make a more winter version too! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci wyszło z tymi odcieniami niebieskiego, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń