środa, 23 grudnia 2015

Projekt u Elizy #7 Święta, święta! (Christmas, Christmas!)

Nareszcie Święta, Wigilia już jutro! A w przerwie między przygotowaniami i pisaniem tłumaczenia, którego termin jest jutro, przychodzę do was z ostatnim już zdobieniem w projekcie Elizy, tak szybko ten czas zleciał :)

It's holidays finally, Christmas Eve's tomorrow! And in between dinner preparations and writing a translation with the deadline on the 24th, I'm coming with the last manicure for Eliza's project, can't believe time flies so fast :)


Akurat w zeszłym tygodniu przyszły do mnie świąteczne płytki z BPS, więc postanowiłam ten fakt wykorzystać. Użyłam wizerunku Mikołaja na serdecznych paznokciach i płatków śniegu na pozostałych.

Just last week the Christmas plates from BPS arrived to me so I decided to use that fact. I went for the image of Santa Claus on my ring finger nails and dome snowflakes on the rest.



Tak właśnie zauważyłam, że użyłam prawie samych nowości :) Ten złoty piasek z Wibo mega mi się podoba. Płatki śniegu troszkę słabo się jednak odbiły, bo zapomniałam z Poznania srebrnego lakieru, którego miałam w planach użyć, więc byłam zmuszona użyć matowego z China Glaze.

Oh, I just noticed practically all the polishes I used are the ones I bought recently :) I really like this sand gold from Wibo. The snowflakes are a bit fuzzy, I'm afraid, because obviously I'd forgotten to take the silver I'd been planning to use from Poznań, so I had to use the matte one from China Glaze.



Użyłam: / I used:

  

Golden Rose Wow! #08
Wibo Extreme Nails #26 (tak sądzę, numerek się troszkę rozmazał - I think, the number's not so visible anymore)
Essence Arriba! #03 Red corazón (od Marianne z Rainbowify me, w końcu uda mi się zrecenzować te lakiery :) - from sweet Marianne of Rainbowify me, I will review those polishes, someday :))
Wibo Royal Manicure #2
China Glaze Stone Cold
Born Pretty Store BP-01


    
Dajcie znać jak wam się podoba :)
No i oczywiście życzę wam Zdrowych, Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam!

Let me know what you think :)
And of course Merry Christmas and everything the best for you! See you!  

16 komentarzy:

  1. Na tym brokatowym piasku ciężko dobrze odbić dokładnie wzór ; mam podobny Lovely Snow Dust. Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. This is really nice and I like the texture :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. That's so cute!
    Merry Christmas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. That look so Christmas-y! Really cute!
    Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :)
      Merry Christmas to you, too! :*

      Usuń
  5. super pomysł z tym piaskiem jako tło pod śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń