niedziela, 6 grudnia 2015

Zima z Owidią #1 Mikołajki (St. Nicholas' Day)

Nie do wiary, że ten czas tak szybko mija, nawet nie zauważyłam kiedy rozpoczął się projekt zimowy u Owidii, a już prawie skończył się pierwszy tydzień... No cóż, to znak, że trzeba brać się do pracy :)

I can't believe the time's flying so fast. I haven't even noticed that the winter project at Owidia's is to be started, and actually the first week is almost finished... Well, time to get to work :)


Tematem pierwszego tygodnia są Mikołajki. Niby prosty temat, problem jednak polegał na tym, że skoro obudziłam się z tym dopiero wczoraj, to nie wzięłam z Poznania absolutnie żadnych lakierów, które mogłyby mi się przydać. Trzeba było więc improwizować... Całkiem przypadkiem wyjrzałam przez okno i pomyślałam "Co to za Mikołajki bez śniegu?" i wtedy mnie olśniło - postanowiłam przywołać śnieg :)

The first week's theme is St. Nicholas' Day. Easy-peasy, you'd say. So would I, but the problem was that woke up with the realization yesterday and that means I had brought absolutely no useful nail polish from Poznań. So all that was left was to improvise... It was a pure accident that I looked through my window and thought 'What St. Nicholas' Day is it without snow?' - so I decided to call for it.



Wykorzystałam srebrny lakier, który wzięłam ze sobą, bo miałam go akurat na paznokciach, w razie gdyby odprysnął w czasie podróży, oraz czarny, który w zasadzie wożę ze sobą wszędzie, bo do wszystkiego pasuje. I namalowałam sobie śnieżynki, dodałam do tego french (wiem, wiem, wszędzie ostatnio daję french :D) i całość pokryłam matowym topem.

I used a silver polish that I had brought in case of chipping, cause I had had it on my nails at the time; and a black one, that I take practically everywhere, because it always fits. And here I am with my snowflakes, plus some french (I know, I add french everywhere lately :D) and a matt top coat.



 Użyłam: / I used:


Softer Crazy Colours #7
Golden Rose Rich Color #20



Z góry przepraszam za niedociągnięcia, ale troszkę się spieszyłam, chcąc złapać dzienne światło do zdjęć, mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) Dajcie znać, jak wam się podoba.
Pozdrawiam!

In advance I'm very sorry for any faults, I was in a bit of a hurry, rushing to catch a daylight for photos, so I hope you'll forgive me :) Let me know if you like it.
See you!     

16 komentarzy:

  1. Kiedyś też malowałam śnieżynki ręcznie, ale już trochę wyszła z wprawy i zdaję się na stemple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety miałam ograniczoną ilość materiałów, a tak w ogóle to muszę się zaopatrzyć w jakąś zimową płytkę :D

      Usuń
  2. I like snow flake manis a lot, they're so pretty. And I really like the idea you got for the challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre śnieżynki takie mroczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądają śnieżynki w wersji czarno srebrnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię śnieżynki na paznokciach. Ja ograniczam się raczej do tych stemplowanych, sama nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie zakupić zimową płytkę :D

      Usuń
  6. Really nice mani, I like the silver and black combo :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, fajne :)
    Takie nieoczywiste jeśli chodzi o temat mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń