sobota, 12 grudnia 2015

Zima z Owidią #2 Pazurki w sweterku (Nails in a sweater)

Znów przychodzę do was pod koniec tygodnia, niestety wyszło tak, że dopiero w weekend mam czas, żeby pokazać wam zdobienia projektowe. Nie wyobrażałam sobie, że na studiach będę miała na wszystko tak mało czasu, ale na szczęście idą święta :D

I'm coming at the end of the week again. Unfortunately, it's only during the weekends that I have time to show you my project manis. I hadn't imagined that studies would be so time-consuming, but Christmas is coming :D


Tematem drugiego tygodnia projektu u Owidii były sweterkowe paznokcie. Uwielbiam ten wzór, robiłam go już zeszłej zimy (tutaj) i byłam bardzo szczęśliwa, że miałam okazję wykonać takie zdobienie jeszcze raz. 

The topic of the 2nd week of Owidia's project was a sweater mani. I love this design, I had done it last winter already (here) and I was so happy I had a chance to do it again.



Tym razem postawiłam na zupełnie inną kolorystykę i jako bazę potraktowałam fioletowo-różowe ombre, na którym wykonałam pędzelkiem wypukłe wzory w tych samych kolorach. Mani nie jest idealne, ale bardzo mi się podoba ten efekt i chętnie ponosiłabym dłużej to mani, gdybym nie musiała zabierać się już za następne :D

This time I decided to use entirely diffrent colours and as a base for my convex pattern I made a purple-pink ombre. It's not perfect, but I reallyt like this effect and would have worn it for much longer if I hadn't had to make another already :D



Użyłam: / I used:


Avon Nailwear Pro+ Plum Seduction
Virtual Fashion Mania #184 Rock and roll
Kiko #313
Nicole by OPI Carnival Cotton Candy



Oczywiście znów przyjechałam z Poznania nieprzygotowania, mianowicie zapomniałam aparatu! I okazało się, że moim telefonem można zrobić całkiem ładnej jakości zdjęcia :)    
Dajcie znać co myślicie. Lubicie sweterkowe zdobienia?
Pozdrawiam!

Of course I came from Poznań unprepared, I forgot my camera! This way I found out that my phone can take very nice quality photos :)
Let me know of your thoughts. Do you like sweater designs?
See you! 

16 komentarzy:

  1. drugie mani w stylu sweterkowym 3d robione lakierami niehybrydowymi jakie widzę :D nie wiedziałam, że tak można, myślałam, że lakiery się zleją przy wysychaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam takie już wielokrotnie, choć faktycznie trzeba uważać, żeby warstwy się nie zlały :)

      Usuń
  2. That's spectacular! I really like the effect you created here :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie probowalam sweterkow, ale Twoje zdobienie bardzo mnie zachecilo :)
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie spróbuj koniecznie, ja uwielbiam tego typu zdobienia i już jestem ciekawa cóż Ci z tego wyjdzie :D

      Usuń
  4. WOW ale fajny efekt zwykłymi lakierami!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimowy sweterek :) Ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) Ja na śmierć zapomniałam o projekcie u Owidii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hah, to tak jak ja w zeszłym tygodniu, taka byłam zaskoczona, kiedy trafiłam na pierwsze zdobienia, myślałam, że mam jeszcze sporo czasu :D

      Usuń
  7. This is really cool. I like the effect :-D

    OdpowiedzUsuń