niedziela, 20 grudnia 2015

Zima z Owidią #3 Świąteczna sceneria (Christmas setting)

Jak miło, że jutro wracam na uczelnię już tylko na jeden dzień, a potem przerwa świąteczna! Idealny czas, żeby nadrobić zaległości czytelnicze i wreszcie stworzyć na paznokciach coś nieco bardziej ambitnego niż naklejki wodne :D

How nice, tomorrow I'm coming back to uni just for one day and then the Christmas break is coming! It's a perfect time to catch up with unread books and finally create something more demanding and ambitious that water decals on my nails :D


Dzisiaj przychodzę ze zdobieniem na trzeci tydzień projektu zimowego u Owidii, którego tematem jest świąteczna sceneria. Czyli pierwsze moje bożonarodzeniowe mani w tym roku, nie wierzę, że jeszcze nic wcześniej nie zmalowałam :)

Today I'm coming with the design of the third week of Owidia's winter project. The theme this time was Christmas setting and I can't believe it's my first this year, I should have started way earlier :)



Całkiem niedawno widziałam gdzieś w odmętach Internetu podobne zdobienie i bardzo mi się spodobało, więc postanowiłam sama wykonać taką artystyczną, abstrakcyjną choinkę. Zdecydowałam się na połączenie bieli i czerwieni, bo bardzo kojarzy mi się ze świętami, a chciałam już wprowadzić się w nastrój :)

Not so long time ago I saw a similar mani somewhere on the Internet and I really liked it, do I decided to make such an artistic, abstract Christmas tree as well. I opted for red and white because I strongly associate this combination with Christmas (and our national flag) and I wanted to get into the mood :)



Użyłam: / I used:


Wibo Royal Manicure #1
Wibo Extreme Nails #26



Dajcie znać, jak wam się podoba. A u was jest już nastrój świąteczny, na paznokciach i nie tylko? :)
Pozdrawiam!

Let me know if you like it. And are you in the Christmas mood already?
See you!  

14 komentarzy:

  1. Ale oryginalny pomysł na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That's beautiful!
    I'm in a Christmas mood and have been all December. It doesn't show on my nails though :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Marianne :*
      Hah, that's my case exactly, too :D

      Usuń
  3. Beautiful! I really love the red you chose and your nail art looks so cute! I'm totally in the Christmas mood! I have to try and contain it but my 5 year old niece keeps me so excited, ha :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sweetie :*
      Haha, that's great :D

      Usuń