niedziela, 27 grudnia 2015

Zima z Owidią #4 Cicha noc - paznokcie świąteczne (Silent Night - Christmas nails)

Święta, święta, i po świętach... Niestety mamy już 27 grudnia i obchody Bożego Narodzenia zakończone. Szkoda mi tego czasu, ale pociesza mnie myśl, że zostały mi jeszcze prawie dwa tygodnie wolnego :) Gdybym tylko nie musiała się zabrać w tym czasie za naukę, byłoby idealnie...

Christmas festivities are unfortunately over and I wish it lasted longer... What keeps me in semi-good mood is the fact that I have almost two more week of freedom :) More or less, because I really have to do some studying during holidays...


To już czwarty tydzień projektu u Owidii i tym razem tematem było świąteczne manicure. Trochę to dziwne, że w zeszłym roku miałam tyle pomysłów na gwiazdkowe zdobienie, a teraz dość długo musiałam się zastanawiać, zanim wpadł mi do głowy pomysł.

This is the fourth week of Owidia's project coming to an end and the theme was a Christmas manicure. It's kind of odd that last year I had so many ideas and now it was really hard to think of something suitable.



Zdecydowałam się na ostrokrzew, bo widziałam kilka bardzo ciekawych mani z jego udziałem na Instagramie (btw, moje konto na instagramie na kilka dni pozostanie prywatne, przepraszam za to) i zapragnęłam też takie mieć. Problem polega standardowo na tym, że wzięłam z Poznania nie wszystko, co chciałam wziąć, w tym cienkie pędzelki, więc niektóre listki wyszły znośnie, a inne już niekoniecznie, ale cóż :D 

I opted for a holly because I've recently seen a few nice mani including the plant on Instagram (btw, my Instagram account will remain private for a couple of days, sorry for inconvinience) and I wanted something like that as well. The problem was, obviously, that I forgot some useful tools, like thin brushes, from Poznań, so not all the leaves came out as nice as I wanted them to be, but well :D



Użyłam: / I used: 


Colour Alike #476 Prząśniczka
Wibo Extreme Nails #26
Life #16



I co myślicie o moich ostrokrzewach z frenchem i zielonym akcentem? No i jak wam minęły święta? :)
Pozdrawiam!

And what do you think about my hollies with a french and a green accent? And how was your Christmas? :)
See you!       

30 komentarzy:

  1. Święta jak święta ^^ Ale ostrokrzew - świetny ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne paznokcie!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie ;) takiego jeszcze u nikogo nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a lovely mani, I love hollies :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że zielone holo to Avon, wygląda identycznie , właśnie mam go na paznokciach ;)Frencha w sumie chyba u siebie nie lubię, ale ostrokrzew bardzo ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no patrz, to nawet nie wiedziałam, muszę obczaić :D

      Usuń
  6. Od razu poznałam, że to ostrokrzew :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak ja dawno nie miała frencha ;) ale źle się z nim czuje :D ładne pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdy lubi :D dziękuję :)

      Usuń