środa, 30 grudnia 2015

Zima z Owidią #5 Karnawałowe pazurki (Carnival nails)

Już jutro kończy się 2015 rok! Muszę przyznać, że był dla mnie bardzo szczęśliwy, zdałam maturę, dostałam się na studia, to wszystko nadal jest dla mnie niewiarygodne... Mam nadzieję, że w Nowym Roku będzie jeszcze lepiej, bo sesja nadchodzi :D

 I can't believe year 2015 ends tomorrow! I have to admit it was a pretty good year, I passed high school finals, got accepted to university, it all seems a bit unreal to me yet... I hope New Year is going to be even better, because exams are coming :D



Muszę przyznać, że w piątym tygodniu projektu u Owidii troszkę oszukałam system, bo zamiast karnawałowego mani jest sylwestrowe, ale tak wyszło z powodu daty... No ale Sylwester to już prawie Karnawał :)

I have to confess that my mani for the fifth week of Owidia's project is not exactly theme compliant, because New-Year's-Eve than Carnival, but well, so close :)



Zdecydowałam się na fajerwerki z nowej płytki z BPS, bo bardzo mi się podobają takie wzorki, na kciuku natomiast namalowałam złoty rok 2016. Bardzo mi się podoba jak wyszło i odkryłam przy okazji, że złoto z GR jest genialne do stempli :D

I decided to do fireworks from my new BPS plate, because I really like such designs, while on my thumbs I painted a golden 2016. I like how it came out and I discovered that GR gold is perfect for stamping :D



Użyłam: / I used:



China Glaze Smoke and Ashes
Golden Rose Rich Color #77 
Kiko #302
Essence Arriba! #04 la vida loca
Essence Arriba! #03 red corazón
Born Pretty Store BP-82



Dajcie znać, co myślicie. I Szczęśliwego Nowego Roku! :)
Pozdrawiam!

Let me know if you like it. And Happy New Year! :)
See you! 

20 komentarzy:

  1. Fajne fajerwerki ) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy belated new years to you! Fabulous manicure, A lovely one to see in the new year, I love your stamping! I am glad you had such a great but busy year, I'm wishing this one is even better for you too :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Really pretty mani. Happy new year :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Woo hoo! Happy new year! What a perfect mani to celebrate it with <3

    OdpowiedzUsuń