niedziela, 17 stycznia 2016

Projekt Tęcza II - Biały (White)

No tak, chyba zwariowałam, biorąc na siebie kolejny projekt tuż przed sesją - pierwszy tydzień, a ja już jestem spóźniona... Ale cóż, może coś z tego wyjdzie :)

Well, I must have been crazy to start a new project before term tests - first week and I'm already late... Well, we'll see how it goes :)


Pierwszym kolorem tęczowego wyzwania u Aggi eN jest biały. Z pomysłem akurat nie miałam problemu, bo już jakiś czas temu znalazłam gdzieś na Instagramie podobne zdobienie i bardzo chciałam zrobić coś podobnego, gorzej z wolnym czasem...

The first topic of this Rainbow Project at Aggi eN's is white. Actually I had no problem with an idea, quite a while ago I found a mani somewhere on Instagram and I really wanted to do something like that myself. The lack of free time is a different matter...



Biały połączyłam z granatowym, falującymi wzorkami i negative space. Jak tak potem spojrzałam na efekt końcowy to mani przypomina mi trochę popularną swego czasu biało-niebieską porcelanę, która jest też u nas w domu, ale przez to chyba jeszcze bardziej mi się podoba :D

I combined the white with navy blue, wavy lines and a negative space. And when I looked at the final effect it reminded me of a white and blue china that was quite popular in Poland some time ago and we had it in our house as well, but because of it I like it even better, I think :D



Użyłam: / I used: 


Golden Rose Color Expert #02
Colour Alike #474 Sen olimpii



A jak wam się podoba moja porcelanka? :D
Pozdrawiam!

And what do you think about my china? :D
See you!      

14 komentarzy: