czwartek, 28 stycznia 2016

Projekt Tęcza II - Czarny (Black)

Sesja już niedługo. Zaczynam się coraz bardziej denerwować. A żeby było zabawniej, pomimo całego mojego zdenerwowania nadal się nie uczę...

Term exams are coming. I'm starting to get really nervous. And, what is funny, despite being a bundle of nerves, I'm still not studying...


Trzecim kolorem tęczowego projektu u Aggi eN jest czarny. I ile lubię nosić ubrania w ciemnych kolorach, o tyle za całkowicie czarnymi paznokciami nie przepadam, więc to mani jest dla mnie sporym wyzwaniem.

The third colour of the Rainbow Project at Aggi eN is black. And as much as I like wearing dark clothes, completely black nails are not really my thing and this mani was quite a challenge for me.



Wykorzystałam moje dwa nowe nabytki z Kiko, piękny róż i koral, oraz tasiemkę. Technicznie nie do końca wyszło tak jak chciałam, bo granice na niektórych paznokciach nie są całkiem proste i wyraźne, ale sam zamysł mi się nawet podoba :D

I used my two new polishes from Kiko, beautiful pink and coral, and a narrow tape. It hasn't really come out the way I planned from the technical side of this mani, the boundaries are not always straight and clear, but I like the whole idea :D


    
Użyłam: / I used:


Kiko #485
Kiko #505
Golden Rose Rich Color #35



Dajcie znać, jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know if you liked it :)
See you!    

18 komentarzy:

  1. Really pretty mani :-D

    Good luck with the studies and exams :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like it! It's a really good idea to not put the striping tape the same place on each nail :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie geometryczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ostatnio bardzo podobają :D

      Usuń
  4. Eee nie lubisz, a wyszło Ci super. Ja lubię ciemne niejednoznaczne z dodatkami np :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki :)
      A takie to uwielbiam, świetnie wyglądają zarówno solo, jak i do wzorków :D

      Usuń
  5. Rzadko używam tasiemek , bo zazwyczaj gdzieś mi się podleje lakier i strasznie się wtedy wkurzam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie używam często, pół godziny się męczę żeby znaleźć koniec, a potem faktycznie gdzieś się podleje, ale czasem lubię się tak pobawić :D

      Usuń
  6. Całkiem ciekawa interpretacja czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super są, ja zawsze wszystko robię za szybko i wychodzi ciapa haha

    OdpowiedzUsuń