czwartek, 21 stycznia 2016

Projekt Tęcza II - Różowy (Pink)

Dzisiaj przychodzę na szybko przed zajęciami. Mam jutro zaliczenie z fonetyki i naprawdę powinnam się uczyć, ale zamiast tego piszę do was. Tak wyszło.

Today I'm coming right before classes. I have a phonetics term test tomorrow and I really should be studying, but I'm posting this instead. Happens.


Z powodu nawału nauki znów troszkę oszukałam system. Na drugi tydzień projektu u Aggi eN wybrałam zdobienie, które w zasadzie wykonałam już dawno temu, chyba we wrześniu, ale nie zdążyłam go jeszcze opublikować, a doskonale pasowało do różowego motywu :)

Because of these tones of materials I have to get through I may have cheated a little bit again. For the second week of Aggi eN's projects I chose the design I made quite a while ago, in September, I guess, but since then I've had no chance to use it and it fits the pink theme perfectly :)



Znów użyłam bieli, chyba zaczynam się do niej przekonywać. Do tego różowe zawijasy, które chyba podejrzałam gdzieś na Instagramie, co robię ostatnio bardzo często. Co prawda wyszło troszkę krzywo, ale myślę, że i tak wygląda ciekawie :)

I used white again, I think I'm starting to get used to it. And some pink swirls that I must have got inspired with somewhere on Instagram, as usual. It went a bit crooky, unfortunately, but I guess it still looks interesting :)



Użyłam: / I used:


Wibo Extreme Nails #26
Eveline Colour Show #675



Jak wam się podoba?
Pozdrawiam!

Let me know how do you like it?
See you!

18 komentarzy:

  1. bardzo ładne no i jakie już masz długie pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zapomniałam o tym wspomnieć, były tak długie we wrześniu, gdy robiłam te zdjęcia, choć teraz też rosną całkiem dobrze :D

      Usuń
  2. Fajny pomysł :) ja już też mam choć pewnie wrzucę dopiero w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie mogę się doczekać w takim razie :D

      Usuń
  3. Ciekawy wzorek zrobiłaś, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. I like it! I agree that it fits the theme perfectly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Best of luck with your exam! Love the nails, so fun and feminine :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, it went quite well, hope I'll pass :D

      Usuń
  6. B. lubię takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba ; super są!!!! takie lekkie i delikatne .

    OdpowiedzUsuń