niedziela, 10 stycznia 2016

Zima z Owidią #6 Prezent dla Owidii (A gift for Owidia)

Studia mnie załamują, fonetyka mnie załamuje, jak zdam jutrzejsze kolokwium to będzie cud... Muszę się trochę rozweselić przed snem, więc piszę posta z ostatnim mani na projekt u Owidii.

My studies and English phonetics are going to break me, it will be a miracle if I pass tomorrow's test... I need to cheer up, so I'm writing a post with my last mani for Owidia's project.


Ostatnim tematem tego projektu jest prezent dla Owidii, która 8 stycznia miała urodziny (spóźnione, ale szczere: Wszystkiego najlepszego!) czyli zdobienie inspirowane jedną z jej prac. A ja zdecydowałam się na tą:

The last topic in the project is a gift for Owidia, whose birthday was January 8th, a mani inspired by one of her works. And I opted for this one:


I moje odwzorowanie: / And my recreation:



Poza tym, że bardzo mi się podoba to mani, które jest taką klasyczną elegancję, to postanowiłam wypróbować moje nowe naklejki w pepitkę z BPS, którymi jestem oczarowana. No i zdobienie zawiera kolory, które akurat przywiozłam do domu na święta :D Nie miałam co prawda żadnego złotego bulionu, ale zastąpiłam go złotym lakierem.

Let's set aside that I really like this mani, it's so classically elegant. But I also had to try my new cheerful check BPS stickers, which I love and it contains the colours I actually brought home for Christmas break :D And although I didn't have any golden decorations, I just replaced them with a golden polish.



Użyłam: / I used:



Life #16
Wibo Extreme Nails #26
Golden Rose Rich Color #77
Born Pretty Store 3D Nail seal XF 457




Dajcie znać jak wam się podoba i trzymajcie kciuki za mnie na jutrzejszym kolokwium :D
Pozdrawiam!

Lat me know of your thoughts and keep your fingers crossed for my test tomorrow :D
See you!

18 komentarzy: