środa, 17 lutego 2016

Illamasqua Speckle and a Cat Day mani :)

Follow my blog with Bloglovin
Przychodzę dzisiaj do was z moim pierwszym lakierem z firmy Illamasqua. Przypadkiem dorwałam go niedawno zabijając czas do odjazdu pociągu w TK Maxxie i tak mnie urzekł, że musiałam go mieć, zwłaszcza, że kupiłam go za 20 zł, podczas gdy oryginalna cena tych lakierów waha się około 20 euro :D

I'm coming today with my very first Illamasqua polish. I accidentally found it recently when I was waiting for my train home and killing time in TK Maxx. I just needed this polish in my life, especially that I got it for way cheaper than the usual circa 20 euros.


Czyż nie jest piękny? Bazą tego lakieru jest pastelowy fiolet wpadający w lawendowy, a w nim zatopiony jest czarny maczek i sześciokątny brokat, niesamowicie mi się podoba <3

Isn't it beautiful? The base is a pastel purple, could be perceived as lavender and there are black hexagonal speckles and small pieces of glitter, it looks fantastic <3



Lakier ma cienki pędzelek, lekko rozszerzający się ku końcowi i wbrew pozorom maluje się nim całkiem wygodnie. Konsystencja jest rzadka, potrzeba 3 warstw do pełnego krycia, które potem troszkę wolno schną.

The polish has a thin brush that's getting thicker near the end and it's actually quite comfortable. Consistency is thin, you need 3 coats for perfect coverage and then it's drying a bit slowly.



Trzyma się bardzo dobrze, bo około tygodnia. Zmywa się troszkę ciężko, ale tak to już jest z brokatowymi lakierami.

It lasts really well, about a week at least. Removing's kind of hard, but that's not a surprise with glitter polishes.



Pomyślałam, że będzie świetnie wyglądał z duecie z czernią i wykorzystałam go do mojego kociego mani na Dzień Kota. Na moich paznokciach zagościło więc czarne kocisko i zostawiło ślady swoich łapek :D

I thought it'd look nice with a black and I used it for my Cat Day manicure. There's a nice black cat on my nails and it has left some paws prints :D



Dajcie znać, czy też wam się tak podoba ten lakier i co myślicie o moich kocich pazurkach :)
Pozdrawiam!

Let me know if you like this polish as much as I do and what do you think about my cat nails :)
See you! 

26 komentarzy:

  1. Lubię takie maczkowe lakiery ;) Fajny kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają, dzięki :)

      Usuń
  2. This is a really pretty polish and great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great looking polish! And I love your nail art!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny lakier jak i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten lakier, a kotek i łapki też fajnie namalowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten lakier i takie urocze kotki :D ja nie mam żadnego jeszcze z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jeśli trafisz w jakiejś sympatycznej cenie to polecam :D

      Usuń
  7. pierwszy raz widzę taki lakier :) śliczny!!1

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny lakier, mam podobne z Flormar, ale nie mają takich cudnych kolorków jak ten <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest naprawdę fantastyczny <3

      Usuń
  9. Love the color and the glitters inside!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałam ostatnio lakier tej firmy i też z tej serii. Fiolet bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, i Twój kolorek też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  11. I want TK Maxxx in Italy too! It would be my kingdom.
    I'm in love with speckled polishes, despite my true hate for glitters, and Illamasqua's have been my first love. This one is really awesome and fits you perfectly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can feel you, I remember being so happy to move into a bigger city where they have TK Maxx :D
      Thank you, I love speckled polishes, too and I'd really like to get the rest of Illamasqua's collection <3

      Usuń