środa, 10 lutego 2016

Kiko #255

Przychodzę do was z lakierem czekającym na swoją kolej chyba już od września. Jest to kolejny z lakierów Kiko, które zafundowałam sobie jeszcze w wakacje za 9,90 zł. I jakie miałam wtedy długie pazurki! :D

I'm coming today with a polish that's been waiting for its turn since September, I think. It's another one of the Kiko's polishes I bought in the summer on sale. And I can't believe how long my nails were then! :D


Ten lakier jest po prostu urzekający. To ciemnofioletowa baza z drobinkami mieniącymi się na milion różnych kolorków, co daje niesamowity, bajkowy efekt :)

This nail polish is just enchanting. It's a dark purple base with a shimmer changing into so many colours, the effect is truly fabulous :)



Lakier ma szeroki, płaski, prosto ścięty pędzelek. Konsystencja raczej standardowa, choć może się wydawać troszkę gęstawa. Kryje po dwóch warstwach i dosyć szybko schnie.

The polish has a wide, flat and square-cut brush. The consinstency is rather normal, though might seem a bit thick. It needs two coats for the full coverage and dries quite quickly.



Lakier wytrzymał pięć dni na paznokciach, zaczynam naprawdę lubić tę markę :) Zmywanie było nawet nie najgorsze jak na drobinkowy lakier.

It lasted five days on my nails, I'm really starting to like this brand :) And removing wasn't as hard as I expected.



Oczywiście zrobiłam z nim też zdobienie :) Podpatrzyłam je gdzieś na Instagramie (cóż za zaskoczenie) i bardzo mi się spodobało, więc postanowiłam je odtworzyć.

Of course I also made a nail art with the polish :) I'd seen it once somewhere on Instagram (what a surprise) and I really liked it, so I decided to recreate it.



Dajcie koniecznie znać co myślicie o tym kolorku, może go już miałyście, i o moim zdobieniu :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts about this colour, maybe you've had it already, and about my design :)
See you!    

18 komentarzy:

  1. Mam ten lakier i bardzo go lubię, robi niesamowite wrażenie. Szkoda, że nie mam łatwego dostępu do marki, bo ich lakiery są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam i bardzo się cieszę, że w Poznaniu jest sklep Kiko, bo wcześniej nie miałam do nich dostępu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, mogłabym patrzeć na niego godzinami :D

      Usuń
  3. Zdobienie nie w moim typie ale lakier piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, o gustach się nie dyskutuje :D Ale cieszę się, że lakier Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Wow what a gorgeous polish :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Together with their holographic LE and their #300, Viola Microglitter is my favourite Kiko ever. It's a stunner <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is :D And I just checked out the ones you mentioned and they're so gorgeous <3 such a shame the holo collection's not available anymore...

      Usuń
    2. Indeed :( They were gorgeous, I can't see why they keep on releasing textureds and mattes when holos have been so muchly appreciated!

      Usuń
    3. Exactly, and it would be so great if they revived it...

      Usuń