niedziela, 14 lutego 2016

Projekt Tęcza II - Granatowy (Navy blue)

Mimo tego, że mam wolne, i tak jestem w tym tygodniu spóźniona. No cóż, od czwartku mamy w domu problemy z routerem i tak wyszło, że nie mogłam opublikować tego zdobienia, chociaż jest gotowe już od kilku dni...

Can't believe I'm late again wven though I'm having a break from school. Well, we've been having some problems with the router since Thursday and I couldn't post the design, though it's been ready for a couple of days now...


Kolorem piątego tygodnia jest granatowy. Muszę przyznać, że raczej rzadko używam takich odcieni niebieskiego i może niekoniecznie kojarzą się z walentynkami, które są właśnie dzisiaj, ale mimo to myślę, żę moje połączenie tych tematów wyszło całkiem nieźle :D

The fifth week's theme was navy blue. I have to admit that I don't use this kind of shades of blue very often and it's definitely not associated with the Valentine's Day that we're having today, but I think my combination of these motifs turned out pretty good :D



Jak zwykle ostatnio inspirację do tego zdobienia znalazłam na Pintereście, z tym że zmieniłam kolorki i dodałam od siebie białe serduszka na granatowych paznokciach. Bardzo za to spodobało mi się to wykropkowane serce i nie mogłam się oprzeć, żeby odwzorować je na paznokciach.

I found the inspiration on Pinterest as usually of late, I changed the colours and added the white hearts on the navy blue nails. But I liked the idea of this dotticure heart so much that I had to use it on my nails.



Użyłam: / I used:


Colour Alike #474 Sen Olimpii
Miss Sporty Clubbing Colours #320
Golden Rose Rich Color #74
Illamasqua Speckle
Kiko #255
Golden Rose Color Expert #02



Wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek! :)

Happy Valentine's Day! :)   

26 komentarzy:

  1. Fajne to serduszko kropkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię granacik. Fajne serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci się udało połączyć walentynki z projektem, bardzo ładne zdobienie, kropkowe serce rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :D

      Usuń
  4. Fajne :) W poprzednim roku robiłam podobne serce ale mani nie opublikowąłam w końcu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szkoda, chętnie bym zobaczyła, co Ci wyszło :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny jest ten niebieściak ;) w tamtym roku chciało mi się jeszcze coś pędzlem namalować na walentynki a w tym roku poszłam na łatwiznę : naklejki i stemple

    OdpowiedzUsuń
  6. kropkowe serducho jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow this is a really fab mani. I love it :-D

    OdpowiedzUsuń