sobota, 20 lutego 2016

Projekt Tęcza II - Srebrny (Silver)

Jak szybko to zleciało, został już tylko jeden dzień wolnego i wracam na uczelnię... A tak miło się siedziało w domu i czytało książki całymi dniami, z przerwami na malowanie paznokci :D

Time flies so fast, just one day of freedom left and I'm coming back to uni... And it was so nice to sit at home, read books all days long, with small breaks for painting my nails :D


To już przedostatni tydzień tęczowego projektu u Aggi eN, a jego tematem był kolor srebrny. Dość standardowo inspiracją było zdjęcie, na które natknęłam się przypadkiem na Pintereście i przypomniało mi, że kiedyś bardzo chciałam zrobić podobne zdobienie, więc wróciłam do tego pomysłu :)

This is the last but one week of the rainbow project at Aggi eN's and the theme was silver. Quite usual that my inspiration came from a photo I accidentally found on Pinterest that reminded mi of a design I had intended to do once upon a time, so I decided to use this idea :)



Chodzi mianowicie o zdobienie przypominające patchworkową kołdrę. Kolory na pierwszy rzut oka w ogóle do siebie nie pasują, jak łaty ponaszywane z przypadkowych materiałów, a jednak razem mają w sobie to coś :D

It is a design that reminds me of a patchwork duvet. The colours seem to be completely out of the blue and don't match at all, like the patches from random materials, but there is something in it :D



Użyłam: / I used:


Golden Rose Color Expert #02
Golden Rose Color Expert #62
Kiko #485
Illamasqua Speckle
Golden Rose Color Rich #35



I jak wam się podoba? :)
Pozdrawiam!

And what do you think? :)
See you!  

40 komentarzy:

  1. Bardzo fajny patworkch ;)jeszcze czegoś takiego na paznokciach nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w takim razie spróbuj koniecznie :D

      Usuń
  2. Fajowy pomysł :) Nigdy nie robiłam patchworka :p

    OdpowiedzUsuń
  3. That is extremely cute, I like it a lot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra pomysł i wykonanie. I kolorystyka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło to słyszeć (tudzież czytać) :)

      Usuń
  5. super wyglada to zdobienie, z przyjemnoscia wyprobuje cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jestem bardzo ciekawa Twojej interpretacji :D

      Usuń
  6. That looks amazing :) Very nice

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww! I'm so in love with patchwork nails and yours are super cute! Definitely love them!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Chyba moje ulubione w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło super. Nigdy nie robiłam patchwork :) Ten fiolecik sobie wypatrzyłam mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fiolecik cudowny, koniecznie go sobie spraw jak będziesz miała okazję :D

      Usuń
  11. Oh very cute design darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdobienie, bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń