niedziela, 28 lutego 2016

Projekt Tęcza II - Tęcza (Rainbow)

Jestem spóźniona w tym tygodniu, co za zaskoczenie... Ale powrót na uczelnię i to okropne choróbsko, które mnie dopadło, zrobiły swoje :(

I'm late for this weeks challenge, what a surprise... But me coming back to uni and this terrible flu I've got are a nightmare :(


Tematem ostatniego tygodnia tęczowego projektu była... tęcza! Świetny pomysł na zrobienie żywego, wyrazistego mani, poprawiającego humor w ten przejściowy zimowo-wiosenny okres...

The topic of the last rainbow project week was... a rainbow! A great idea to make a fun, vivid mani to enhance your mood in this transitional winter-spring period...



Poszalałam trochę i naciapałam sobie różnych kolorków na paznociach, po czym rozmazałam je techniką saran wrap (mój pierwszy raz) i na to dodałam stemplowe lamparcie cętki, żeby już na pewno nie było nudno :D

I got a little bit crazy and splashed a few colours on my nails, then smudged them with the saran wrap technique (my first time) and added some stamping leopard print, just to be sure it wasn't boring at all :D 



Użyłam: / I used:



Golden Rose Color Expert #02
Life #16
Debby #206
Astor Fashion Studio #299 Indian Citrus
Golden Rose #361
Golden Rose Rich Color #74
Golden Rose Rich Color #35
Born Pretty Store BP L006


 
Dajcie znać, jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Let me know of your thoughts :)
See you!  

32 komentarze:

  1. poszalałaś troszkę :) efekt fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kolorowo! Mani w sam raz na poprawę humoru w szare, pochmurne dni takie jak teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love rainbows! You made a beautiful rainbow! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So do I, rainbows are awesome :D
      Thanks sweetie :*

      Usuń
  4. Świetny pomysł na zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is definitely a vivid mani! I liked the idea to add a leopard print pattern ^__^

    OdpowiedzUsuń
  6. These are absolutely awesome! Love how striking and bright they are! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja też od czasu do czasu lubię tak poszaleć :)

      Usuń
  8. Such a great rainbow combination! Love the added leopard print!

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekt, bardzo mi sie podoba takie kolorowe, energetyczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne paznokcie!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, that looks incredible :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What an interesting effect this manicure!!! It turns out very well =)

    OdpowiedzUsuń